دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: مسافران گرفتار شده در کولاک محور ایرانخواه نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،شیوخی، دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: با تلاش ۵ ساعته راهداران و نیرو‌های امدادی مسافران و سرنشینان دو دستگاه مینی بوس و چند دستگاه خودروی سواری و باری گرفتار شده با تلاش راهداران و نیرو‌های امدادی از میان برف و کولاک در گردنه‌های سخت گذر محور تکاب - دو راهی ایرانخواه نجات یافتند.

وی ادامه داد:چند مسافر نیز که خودروی آنان در محاصره کولاک قرار گرفته توسط خودرو‌های راهداران امداد رسانی و به شهر تکاب منتقل شدند.

وی گفت:یک پیرزن بد حال از سرنشینان یک خودروی سواری نیز توسط آمبولانس اورژانس به موقع از میان کولاک نجات یافته و به بیمارستان منتقل شد.


رانندگان امشب از تردد در محور ایرانخواه خودداری کنند


دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب افزود:راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب از ساعت ۳ با چند دستگاه خودروی سبک و سنگین راهداری مشغول بازگشایی مسیر و برف روبی جاده هستند.

شیوخی گفت:هم اینک راهداران مشغول امداد رسانی به چند خودروی سواری گرفتار شده کولاک در هفت کیلومتری محور تکاب - دو راهی ایرانخواه هستند.

وی افزود:امدادگران هلال احمر و اورژانس تکاب به مسافران و سرنشینان خودرو‌های گرفتار شده امداد رسانی کردند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب افزود:برف روبی محور ایرانخواه توسط راهداران با وجود کولاک شدید در گردنه‌های سخت گذر این جاده ادامه دارد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: راه ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.