مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از پیوستن شایان شاهسوند به این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه افزود:  شایان شاهسوند از دیدار هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر کشور مقابل کاله مازندران برای تیم والیبال شهرداری ارومیه توپ می‌زند.
 
وی بیان کرد: «شاهسوند» از نظر فنی نیز از آمادگی خوبی برخوردار است و بدون شک حضور این بازیکن باانگیزه و جوان در کنار سایر بازیکنان شهرداری ارومیه تاثیر بسزایی در روند صعودی تیم خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: وی چهارمین بازیکن به خدمت گرفته تیم والیبال شهرداری ارومیه در نیم فصل مسابقات است و تلاش مدیریت باشگاه جبران امتیاز‌های از دست رفته، بهبود جایگاه در جدول و ارایه بازی‌های تماشاگر پسند است.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از رایگان بودن بلیط دیدار خانگی تیم والیبال این باشگاه و کاله مازندران در چهارچوب هفته چهارم رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر خبر داد و گفت: این دیدار از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه /۱۹ دی ماه جاری/ در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه این تصمیم در راستای تکریم هواداران اتخاذ شد، بیان کرد: مسابقات خانگی والیبال شهر ارومیه بدون حضور تماشاگران جذابیت و زیبایی لازم را ندارد.
 
وی ادامه داد: هواداران سرمایه‌های اصلی والیبال شهر ارومیه هستند و تلاش بر این است تا دوباره حضور پررنگ تماشاگران پرشور را در سالن غدیر ارومیه نظاره گر باشیم.
 
انتهای پیام/م
 

دریافت کننده قدرتی پیکان به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.