نتایج ضعیف تیم‌های والیبال اورمیه در سکوت عجیب و بی توجهی مسئولین شهری و استانی سال به سال سیر نزولی را پیمود تا جایی که امسال به قعر جدول رسیدند و کسی نتوانست به گردشان هم برسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،نتایج ضعیف تیم‌های والیبال ارومیه در سکوت عجیب و بی توجهی مسئولین شهری و استانی سال به سال سیر نزولی را پیمود تا جایی که امسال به قعر جدول رسیدند و کسی نتوانست به گردشان هم برسد.

این سکوت تا حدی کشنده بود که پس از صحبت‌های شهردار ارومیه در چند سال گذشته که گفت: (اگر شهرداری ارومیه حامی تیم والیبال نبود، امروز دیگر ارومیه والیبالی نداشت.) باز مسئولین ورزشی استان سوزن بر لب دوختند و حمایت خود را از تنها سرمایه این استان دریغ کردند.

بی توجهی مسئولین به مهم‌ترین رشته ورزشی ارومیه و استان که نه تنها موجب معرفی ارومیه به دنیا شده است بلکه به مانند خون در شریان‌های جوانان این مرز و بوم جاری ست، تا جایی پیش رفت که افرادی ادعای وطن پرستی کرده و یک ده هزارم مخارج سازمان را نیز برای این رشته ورزشی زیاد دیدند (آن هم زمانی که تیم‌ها برای مقابله با رقبا تمرین میکردند و بازیکنان ارومیه ای سرگردان از تیمداری یا تیم نداری آقایان شورای شهر)

و اکنون شد آنچه نباید میشد...

 

دو نماینده قطب والیبال ایران در جدال با یکدیگر در قعر جدول!

مسئولینی که ادعای مردم دوستی و ورزش دوستی را لق لقه زبان خود کرده اید و با این شعار مقام و منصب کسب می‌کنید، آبروی بر باد رفته والیبال این شهر را چگونه پاسخ خواهید بود؟!

به عنوان یک شهروند عادی از جناب شهردار نهایت تشکر را دارم که اجازه ندادند والیبال ارومیه در سال‌های گذشته از یاد‌ها فراموش شود و با مشکلات زیاد این سازمان نهایت تلاش خود را برای والیبال این شهر انجام دادند، اما باید به این نکته نیز توجه کرد که تنها پشتوانه مالی نمیتواند تیمی را قهرمان کند.

تیمی می‌تواند موفق شود که از لحاظ فنی، مدیریتی، حرفه‌ای و کاربلدی به حد اعلایی برسد که در طی این سال‌ها تیم شهرداری ارومیه نتوانست به هیچکدام از این معیار‌ها دست یابد، زیرا پایه و اساس فعالیت تعبیه نشده و تدبیری برای زیرساخت‌های این تیم اندیشده نشده است؛ بنابراین جناب آقای شهردار از شما خواهشمندم اگر بنا باشد که سال‌های آتی نیز به مانند امسال پس از هربازی شرمسار شویم و با آهی در دل به گذشته پرفروغ والیبال ارومیه بنگریم، از سال‌های بعدی تیمداری را رها کرده و انرژی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اورمیه را برای تیمداری هدر ندهید! ولی اگر بنا باشد که زیرساخت‌ها درست و علمی تعبیه شود و از نخبگان ورزشی به جای دوستان و آشنایان برای سکان داری این باشگاه استفاده شود و باشگاهی در خور شهرداری ارومیه از زیربنا، بنا شود آن زمان است که می‌توانیم به آینده این تیم امیدوار شویم.

جناب آقای شهردار از شما تقاضا دارم که چاره‌ای بر این مشکل بیاندیشید و بر حل آن اصرار ورزید، چون تا زمانی که نام شهرداری ارومیه  بروی این تیم است، تعصب بیجا و مضحکشان اجازه نخواهد داد که به کمک این تیم بیایند بنابراین تصمیم گیرنده نهایی شما هستید و چشم امید جوانان ارومیه ای بر تصمیم شما دوخته شده است.

 
جناب آقای شهردار اکنون که بار سنگین تیمداری والیبال ارومیه بر عهده شماست لطفا اجازه ندهید که سرنوشت والیبال ارومیه نیز به مانند فوتبال آن (پاکدیس اورمیه) دچار نزول و بحران شود چرا که زنگ خطر این تاریخ شوم دوباره به صدا درامده و اینبار والیبال آذربایجان هدف اصلی فراموشی و تضعیف واقع شده است، بنابراین مردم از شما انتظار دارند تا تصمیم خردمندانه‌ای در این رابطه اتخاذ کنید.

در نهایت امیدوارم کابوس لیگ ۹۷_۹۸ به زودی پایان یابد و‌ای کاش در هیچ کجای تاریخ کشورم این لیگ ثبت نشود که آبروی چندین ساله والیبال پرآوازه ارومیه به راحتی بر باد می‌رود.
 
انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: فوتبال ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.