️سرمربی شهرداری اورمیه:

بازیکنان مقابل تیم گنبد بازی فکورانه‌ای انجام دادند

️سرمربی شهرداری اورمیه گفت: بازیکنان مقابل تیم گنبد بازی فکورانه‌ای انجام دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال شهرداری اورمیه شامگاه یکشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل تیم پرستاره گنبد  اظهار کرد:با آنالیز خوبی که امین علی اکبری آنالیزور تیممان انجام داده بود از تیم حریف شناخت کاملی داشتیم.

وی افزود: بازیکنانم با نمایشی که هفته گذشته مقابل تیم پیکان داشتند یقین داشتم در بازی با گنبد عملکرد ایده آلی خواهند داشت.

شهنازی تصریح کرد: بازیکنانم در این دیدار برنامه هایمان را به خوبی در زمین مسابقه به اجرا گذاشتند و با بازی فکورانه‌ای که مقابل حریف به نمایش گذاشتند توانستیم تیم قدرتمند گنبد را شکست دهیم.

شهنازی ضمن تشکر از هواداران برای حضور در سالن و حمایت از تیم تصریح کرد:مطمئنا این برد زمینه بهتر شدمان را هموارتر خواهد ساخت.

سرمربی شهرداری اورمیه ادامه داد:امیدوارم از بازی‌های آینده هواداران بی شماری به سالن بیایند تا به همراه و حمایت آن‌ها پیروزی و شادی هایمان را با یکدیگر تقسیم کنیم.

وی ضمن تشکر از اعضای شورای شهر، شهردار و مدیر عامل باشگاه و سرپرست تیم به جهت حمایت‌های بی دریغشان گفت: با تغییراتی که در نیم فصل برای ترکیب تیم انجام گرفته است، مطمئنن از بازی‌ها آینده بهتر از این هم خواهیم شد.
 
انتهای پیام/
 

پیروزی شهرداری ارومیه مقابل گنبد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.