مدیر ورزش و جوانان شهرضا گفت : ورزشگاه قدس شهرضا با ظرفیت 5 هزار نفر تا پایان سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد و انتظار 30 ساله برای ساخت و تکمیل این ورزشگاه به سر می آید.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی نقی انصاری مدیر ورزش و جوانان شهرضا امروز در نشست خبری با اشاره به ساخت ورزشگاه قدس این شهر، گفت : تاکنون بیش از 3 میلیارد تومان برای این ورزشگاه هزینه شده است که برای تکمیل به 2 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد و تا پایان سال مالی 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به این‌که نور ورزشگاه قدس تنها به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد ، گفت : سال گذشته 600 میلیون تومان برای این ورزشگاه اختصاص پیدا کرد و در حال حاضر سکوی تماشاگران در ضلع غربی و رختکن و سرویس بهداشتی آن در حال ساخت است و با قول مساعد معاون وزیر ورزش سکوی تماشاگران در ضلع شرقی و شمالی نیز احداث می‌شود.

مدیر ورزش و جوانان شهرضا با تأکید بر این‌که 30 سال پیش کلنگ ساخت این ورزشگاه زده شد و فقط در حدود 20 درصد از خاکبرداری آن انجام شد ، تصریح کرد: در سال 88 چمن مصنوعی آن خریداری و بعد از آن کار رها شد و با پیگیری در سال 94 مجدد ساخت این ورزشگاه با ظرفیت 5 هزار نفر آغاز شد و با تکمیل این زیرساخت‌ها ورزشگاه قدس به یک ورزشگاه استاندارد تبدیل می‌شود.

انصاری به طرح ساخت خانه جوان در شهرضا اظهار داشت: این طرح در سه طبقه با زیربنای 600 متر مربع ساخته می‌شود و در سفر معاون وزیر ورزش به شهرضا 300 میلیون تومان برای این طرح تخصیص داده شد.

وی با بیان این‌که تکمیل خانه جوان نیاز به یک و نیم میلیارد تومان اعتبار دارد، بیان کرد: در حال حاضر 10 سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان شکل گرفته است که به صورت خودجوش در این حوزه فعالیت می‌کنند و با تکمیل خانه جوان در اختیار سازمان‌های مردم نهاد قرار می‌گیرد.

مدیر ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه 6 هزار و 25 ورزشکار سازمان یافته در شهرستان شهرضا وجود دارد، گفت: از این تعداد 2 هزار و 240 نفر را بانوان و 3 هزار و 785 نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

انصاری با اشاره به گزارش عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرضا در 9 ماهه سال 97، بیان کرد : اداره ورزش و جوانان شهرضا در 9 ماهه سال 97 ، 476 مسابقه ورزشی شهرستانی ، 52 مسابقه استانی ، 20 مسابقه کشوری و 2 مسابقه برون مرزی برگزار کرده است.

وی با اشاره به اعزام ورزشکاران شهرضا به 12 مسابقات جهانی و آسیایی، 131 مسابقه کشوری و 170 مسابقه استانی در 9 ماهه سال 97 ، تصریح کرد: ورزشکاران شهرستان شهرضا در این مدت موفق به کسب 18 نشان بین‌المللی و 230 نشان کشوری و 495 نشان استانی شدند.

مدیر ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی اداره ورزش و جوانان شهرضا در 9 ماهه سال 97، تصریح کرد : برگزاری 19 جشنواره، 12 همایش پیاده‌روی، 12 همایش فرهنگی، ورزشی، 26 اردو و کوه‌گشت و 16 برنامه تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و مربیان از فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان شهرضا در این مدت است.

انصاری با اشاره به برگزاری 19 کارگاه دانش‌افزایی ، 7 دوره داوری و 11 دوره مربیگری در سال  97 ، عنوان کرد : امسال مجوز 5 باشگاه جدید در شهرضا صادر شده و 3 مورد دیگر در حال صدور مجوز و 2 مورد در حال تشکیل پرونده است.

انتهای پیام/م

 کسب 18 نشان بین‌المللی و 230 نشان کشوری و 495 نشان استانی ورزشکاران شهرضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.