نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: شهرستان شهرضا از معدود شهرستان های استان اصفهان محسوب می شود که نرخ مهاجرت به آن رشد چشمگیری داشته است.

سمیه محمودی در گفت و گو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: با توجه به قول مساعد سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ماه های پایانی سال قبل مبنی بر سفر به شهرضا به دلیل مشکل پیش آمده این سفر به تاخیر افتاد. اما با تمهیدات صورت گرفته انتظار می رود به زودی شاهد حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرضا باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شهرضا از معدود شهرستان های استان اصفهان محسوب می شود که نرخ مهاجرت به آن رشد چشمگیری داشته است، ابراز داشت: توجه به توسعه زیر ساخت های ورزشی در این شهرستان امری ضروری است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس ادامه داد: تکمیل پروژه ورزشگاه قدس، احداث خوابگاه ورزشی و یک سالن استاندارد سرپوشیده ورزشی با گنجایش بالای تماشاگر از اولویت های ورزش شهرضا محسوب می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان شهرضا از نظر امکانات ورزشی جزء سه شهرستان آخر و از نظر جمعیت ورزشی در رده هفتم استان اصفهان قرار دارد اظهار امیدواری کرد با سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرضا شاهد رفع بخش اعظمی از مشکلات ورزش در شهرضا باشیم.

محمودی افزود: سفر وزیر ورزش و جوانان به منظور بررسی مسائل و مشکلات فراروی ورزش این شهرستان، در آینده انجام می شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.