جانشین ستاد رفاه مسافران نوروزی شهرضا گفت: تا پایان روز هشتم فروردین امسال حدود ۶۵ هزار مسافر نوروزی وارد شهرضا شده است و این تعداد مسافر در قالب ۱۳ هزار و ۸۰۰ خانوار اسکان یافته‌اند.

محمد مهدی مولائیان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارداشت: ستاد رفاه مسافران نوروزی شهرضا از چند ماه گذشته با برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کمیته‌های مختلف به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت های موجود در  شهرستان به خدمت‌رسانی شایسته به هموطنان تمهیدات لازم را برای ایام نوروز اتخاذ کرده است.

وی با بیان اینکه تمهید اماکن مناسب برای اسکان مسافران نوروزی در دستور کار ستاد رفاه نوروزی شهرستان قرار داشته است، افزود: بر همین اساس 50 باب مدرسه با برخورداری از تعداد 400 کلاس و  پارک ها و آستانه مقدس امامزاده شاهرضا(ع) به منظور اسکان مسافران نوروزی استفاده لازم شده است.

جانشین ستاد رفاه مسافران نوروزی شهرضا با تشریح اهمیت زیباسازی فضای شهری به منظورجذب مسافران نوروزی گفت: بر همین اساس شهرداری شهرضا از اسفندماه نسبت به گل کاری، زیباسازی و رنگ‌آمیزی معابر و خیابان‌های شهری اقدام کرده است.

وی با اشاره به محل استقرار ستاد رفاه مسافران نوروزی شهرستان در محل کارخانه تاریخی نوین شهرضا، بیان کرد: هر ساله به دلیل قرار گرفتن شهرضا در مسیر کریدور شمال به جنوب کشور در ایام نوروز مسافران بسیاری از این شهر عبور و یا اسکان پیدا می‌کنند.

مولائیان تصریح کرد: تا پایان روز هشتم فروردین امسال حدود 65 هزار مسافر نوروزی وارد شهرضا شده است و این تعداد مسافر در قالب 13 هزار و 800  خانوار اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای و حوادث شهری در شهرضا نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: از 27 اسفندماه 96 تا پایان روز هشتم فروردین امسال 2 نفر در حوادث جاده‌ای فوت و 31 نفر مصدوم شدند.

جانشین ستاد رفاه مسافران نوروزی شهرضا با اشاره به مراجعه بیش از 520 نفر به ایستگاه‌های سلامت جاده‌ای در شهرضا، خاطرنشان کرد: از این تعداد 360 نفر درمان سرپایی و 160 نفر به بیمارستان منتقل شدند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نوروز 97 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.