رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: این اداره با وجود مشکلاتی نظیر بدهی 7 میلیارد و 600 میلیون ریالی برای پروژه‌های مختلف، بهترین خدمات را ارایه دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی نقی انصاری دیشب در مراسم تجلیل از برترین‌های ژیمناستیک این شهرستان که در محل ورزشگاه شهید جهانمردی شهرضا برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان شهرضا در چهارماهه نخست امسال 19 مورد میزبانی مسابقات شهرستانی و یک مورد میزبانی مسابقات استانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در این شهرستان 3 هزار و 169 ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده وجود دارند که از این تعداد 2 هزار نفر آقا و هزارو 169 نفر خانم هستند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به وجود 45 هیئت ورزشی در این شهرستان، تصریح کرد: یک نفر از ورزشکاران شهرستان به مسابقات آسیایی، 8 نفر به مسابقات شهرستانی و 23 نفر به مسابقات استانی اعزام شده‌اند و در این مدت11 طلا و 10 نقره و 5 برنز در مسابقات کشوری، 3 مدال طلا در مسابقات آسیایی، 23 مدال طلا و 25 مدال نقره و 16 برنز در مسابقات استانی را کسب کرده‌اند.

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان شهرضا برای پروژه‌های استخر شهرضا 3 میلیارد ریال، ورزشگاه منظریه 600 میلیون ریال، ورزشگاه قدس 2 میلیارد ریال، سالن ورزشی کوثر 2 میلیارد ریال بدهکار بوده و این در حالی است که تکمیل ورزشگاه قدس نیز نیازمند 15 میلیارد ریال اعتبار است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.