رئیس هیأت ژیمناستیک اصفهان گفت: ورزش اصفهان در سال 95 با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا کریمیان  اظهار کرد: در هیأت ژیمناستیک حدود 80 تا 90 درصد از برنامه‌های پیش‌بینی شده را به اجرا در‌آوردیم، البته به اهداف ترسیم شده نرسیده‌ایم و جا برای کار بسیار است.

وی ادامه داد: از نظر کسب مقام و قهرمانی نسبتاً خوب عمل کردیم اما در رشته هنری هنوز کار بسیار است و باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

این مقام مسؤول بیان داشت: باید در رشته هنری کار ویژه‌ای انجام شود تا در کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم، در گذشته این اتفاق رخ نداده است و زمانی می‌توانم بگویم در مقام رئیس هیأت موفق بوده‌ام که در کشور رتبه‌های خوبی کسب کنیم و در تیم‌ ملی از اصفهان نماینده داشته باشیم.

رئیس هیأت ژیمناستیک اصفهان افزود: در هیأت ژیمناستیک نقاط ضعف زیادی وجود دارد و مهمترین آنها مشکلات مالی است، اما نباید از نقاط ضعف هراسان بود و فقط روی کاغذ از آنان نام برد، بلکه باید دست به کار شد و از این نقاط ضعف برای رسیدن به قوت استفاده کرد.

کریمیان خاطر‌نشان کرد: این پتانسیل در اصفهان وجود دارد، یکی از بهترین سالن‌ها در اصفهان وجود دارد، ما در وسایل و امکانات هم خوب هستیم حتی چیزی از تهران کم نداریم، فقط باید در همه‌ نقاط شهر این امکانات وجود داشته باشد کما اینکه در حال حاضر پیگیر ایجاد یک سالن مجهز و خوب با شرکت بخش خصوصی در جنوب اصفهان هستیم.

وی افزود: در سال جاری دو میزبانی از مسابقات بانوان و آقایان در اصفهان داشتیم که این میزبانی‌ها به ارتقای سطح ژیمناستیک در استان و کسب بیشتر مقام کمک می‌کند، با وجود این که این میزبانی‌ها بار مالی سنگینی را برای هیأت داشت اما به خوبی برگزار شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.