سخنگوی کمیسیون شورا‌ها گفت: در جلسه امروز این کمیسیون چند تبصره از لایحه بودجه سال آینده مورد تصویب قرار گرفت.

چند تبصره از لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون شورا‌ها تصویب شداصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه عصر کمیسیون  متبوع خود، اظهار کرد: در جلسه امروز این کمیسیون برخی موارد و تبصره‌ها بودجه سال ۹۸ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نمایندگان کمیسیون در این جلسه بند‌های "و" و "ه" تبصره ۱۲ لایحه بودجه را به تصویب رساندند.

سلیمی تصریح کرد: در بند" د" تبصره ۱۲ آمده است؛ به منظور تکمیل و احداث مجتمع‌های اداری در شهرستان‌ها، استانداری‌ها موظفند پیشنهاد فروش ساختمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهرستان‌های استان‌ها را به استثنای دستگاه‌های زیر نظر و موارد مصداق مندرج در اصل ۸۳ قانون اساسی با رعایت قوانین و مقررات مربوطه به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه پس از تصویب درآمد حاصله  از آن به خزانه‌‎داری کل کشور واریز کنند.

وی ادامه داد: در جریان این جلسه نمایندگان با تبصره ۱۳ لایحه بودجه موافقت کردند که این تبصره به درآمد‌های مدیریت بحران اشاره دارند.

سلیمی تصریح کرد: همچنین نمایندگان با بند و تبصره ۱۷ لایحه بودجه موافقت کردند، در این بند اشاره شده که سازمان‌ها و ارگان‌های غیر دولتی به هر نحوی که از منابع عمومی دولت استفاده می‌کنند باید از تعرفه بخش دولتی تبعیت کنند.

وی گفت: همچنین اعضای کمیسیون با تبصره ۱۹ لایحه بودجه سال ۹۸ که ۶ بند داشت هم موافقت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار