از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون ریال تجهیزات رایانه‌ای، کتابخانه‌ای، حفاظتی و چوبی خریداری و در سطح کتابخانه‌های عمومی استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جواد حسین زاده، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: تأمین تجهیزات و امکانات لازم، روزآمد سازی منابع و ارائه خدمات متنوع به مراجعین از ارکان اساسی توسعه و پیشرفت کتابخانه‌های عمومی محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان‌های استان، نیاز‌های تجهیزاتی کتابخانه‌های عمومی شناسایی و در چندین مرحله خریداری شد و در اختیار کتابخانه‌های عمومی قرار گرفته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، لزوم و بروز رسانی کتابخانه‌های عمومی و ایجاد بخش‌های جدید در کتابخانه‌های عمومی گفت: ارائه خدمات مطلوب باعث استقبال بیشتر افراد از کتابخانه‌ها می‌شود.

حسین زاده ادامه داد: تجهیزات فوق بر اساس بازدید‌های ماهیانه کارشناسان اداره کل از کتابخانه‌ها و نیازمندی‌های اعلام شده از سوی روسای ادارات، مسئولین و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان خریداری و در اختیار ۲۳ شهرستان و ۱۰۲ باب کتابخانه عمومی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی، در گسترش دانش و ارتقای میزان آگاهی‌های عمومی جامعه نقش بسزایی دارند اظهار کرد: عزم این نهاد، کمک به بالندگی و شکوفایی استعداد‌های فردی، در راستای تولید اندیشه، علم و غنای فرهنگ جامعه است.
انتهای پیام/ی

ارائه خدمات مطلوب باعث استقبال بیشتر افراد از کتابخانه‌ها می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار