مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت:حفظ انقلاب و برافراشتن پرچم ایران اسلامی از وظایف و افتخارات مسئولان نظام است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام مختار کرمی صبح امروز در همایش مداحان و هیئات مذهبی و شعرای ائینی که با عنوان چهل منزل تا اربعین در سنندج برگزار شد،  گفت: همه ما موظف هستیم راه و یاد امام را زنده نگه داریم و این افکار و راه امام است که نقشه راه را به ما نشان می دهد.

وی افزود: دلسوزان نظام, مردم انقلابی و مسئولان برای تحقق جامعه نمونه اسلامی باید از بسیاری از دشمنی دشمنان و معاندان نظام عبور کنند, همانگونه که چهل سال این کار را انجام داده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: مدیران و مسئولان نظام باید بدانند همه انها مدیون انقلاب هستند و طلبی از این نظام ندارند و این مردم هستند که باید از انقلاب و نظام طلبکار باشند چرا که مردم همه چیز خود را پای این نظام و انقلاب گذاشته اند، هر چند که مردم نیز خود را طلبکار نمی دانند.

کرمی یاداور شد: کسانی نیز که در هیئات مذهبی و عرصه های فرهنگی و مذهبی خدمت می کنند تنها به عشق امام حسین, امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب وارد این عرصه شده اند و بدون هیچ چشمداشت مالی در حال فعالیت هستند.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: به فضل خداوند متعال و کوری چشم دشمنان این نظام همیشه مانند چهل سال گذشته پیروز خواهد بود و پرچم ایران اسلامی را در اینده ای نزدیک به دستان حضرت ولیعصر (عج) خواهد سپرد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.