شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با صدور اطلاعیه ای خواستار حضور گسترده و پرشور مردم در آیین گرامیداشت حماسه ماندگار نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در این بیانیه آمده است؛ مردم منطقه و جهان  در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران روزها و لحظه های حماسی بسیاری را بیاد دارند، روزهایی که بیان و یادآوری آن همواره باعث غرور و عزت مسلمانان و عاشقان اسلام و انقلاب و خفت و سرشکستگی دشمنان به خصوص ایادی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل جنایتکار بوده است .

حماسه 9 دی بدون شک یکی از به یادماندنی ترین صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود، حماسه ای که چشم فتنه را کور کرد و فتنه گران وآشوب گران داخلی و خارجی را مات و رسوا کرد.

بی شک رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری وبصیرت و دشمن شناسی مردم انقلابی ایران اسلامی نقش بسزایی در خلق این حماسه دشمن شکن داشت . 


9 دی به دشمنان خارجی و فتنه گران کوردل داخلی یکبار دیگر یاد آوری کرد که دین و ولایت مداری مداری و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت و مبارزه با ظلم و استکبار با جان و دل مردم ایران اسلامی عجین شده است و انقلاب اسلامی ریشه در فرهنگ ناب عاشورا داردو مشعل نهضت حسینی هرگز خاموش شدنی نیست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان این اطلاعیه، ضمن گرامیداشت هشتمین سالگرد آن حماسه عظیم و مردمی و تقدیر از ملت همیشه بیدار و بصیر ایران اسلامی در پاسداری و دفاع همه جانبه از ارزش ها، از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی کردستان دعوت می کند در سالروز این حماسه عظیم در روز نهم دی ماه همراه با دیگر مردم قهرمان ایران اسلامی جلوه هایی دیگر از شکوه و حضور پرشور خود را به نمایش گذاشته تا بار دیگر یأس و ناامیدی را بر اردوگاه دشمن تحمیل و جشن اتحاد و همدلی را در سراسر این میهن مقدس بر پا کنند.

در تقویم ایران اسلامی 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است، مراسم بزرگداشت هشتمین سالگرد این حماسه امروز شنبه ساعت 9 صبح در سالن آزادی سنندج و با سخنرانی آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار می شود، نظیر این مراسم در دیگر شهرهای استان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

بیانیه شورای هیات مذهبی کردستان به مناسبت حماسه 9 دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.