رئیس امور عشایر پلدختر با بیان اینکه میزان خسارت سیلاب به مناطق عشایری این شهرستان بیش از ۶میلیارد تومان است، گفت: ۴منطقه عشایری پلدختر هم‌چنان مشکل راه ارتباطی دارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،سیدعیسی کاظمی رئیس امور عشایر پلدختر با بیان اینکه میزان خسارت سیلاب به مناطق عشایری این شهرستان بیش از ۶میلیارد تومان است، ،گفت: ۴منطقه عشایری پلدختر هم‌چنان مشکل راه ارتباطی دارند.

سیدعیسی کاظمی با بیان اینکه ۴ منطقه عشایری این شهرستان مشکل راه ارتباطی دارند، اظهار داشت: درصورت کارایی امکانات برنامه‌ریزی داریم در ۲۰ روز آینده مشکل تمام راه‌های ارتباطی عشایر شهرستان را برطرف کنیم.

وی افزود: بعد از سیلابی که ماه گذشته در شهرستان پلدختر رخ داد بسته‌های حمایتی از جمله کیسه آرد، بسته‌های غذایی با کمک هلال‌احمر و فرمانداری در اختیار عشایر قرار گرفت و علوفه برای دامداران نیز توزیع شد.

رئیس امور عشایر پلدختر با بیان اینکه راه ارتباطی، تأمین علوفه برای دام‌ها از مشکلات مناطق عشایری این شهرستان است، عنوان کرد: با کمک تجهیزات و امکاناتی که ستاد بحران در اختیار امور عشایر قرار داده در حال راه‌شکافی راه‌های ارتباطی عشایر هستیم؛ بیش‌تر مشکلات مناطق عشایری شهرستان پلدختر برطرف‌شده و مشکل حادی در این مناطق وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه سیلاب سوم آذر بیش‌ترین خسارت را به مناطق عشایری حاشیه آزادراه پل زال وارد کرد، بیان کرد: با برآورد‌های انجام‌شده میزان این خسارت بیش از ۶ میلیارد تومان است که به فرمانداری، امور عشایر کشور و نهاد‌های مربوطه اعلام شده‌است.

انتهای پیام/ب

سیلاب ۶ میلیارد تومان به مناطق عشایری پلدختر خسارت زد

برچسب ها: امور عشاری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.