معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی وظیفه همگانی بوده و باید در راستای حفاظت از این منابع دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، احمد مرادپور،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی وظیفه همگانی بوده و باید در راستای حفاظت از این منابع دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند.

 احمد مرادپور اظهار داشت: فعالیت‌های خوبی در راستای جلوگیری از فرسایش خاک، تغذیه آب‌های زیرزمینی، جلوگیری از وقوع سیل در استان صورت گرفته است.

وی افزود: شهرستان‌های خرم آباد و پلدختر از لحاظ توپوگرافی در معرض سیل قرار دارند که با اجرا طرح‌های آبخیزداری در بالادست تا حدودی می‌توان از خسارت‌های ناشی از سیل جلوگیری کرد.
به گفته وی ۵۰۰ دهیار در سطح لرستان آموزش‌های حفاظت از اراضی ملی، منابع طبیعی و جلوگیری از ساخت و ساز‌های خارج از محدوده روستا‌ها را فرا گرفته اند.
معاون استاندار لرستان اضافه کرد: حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی وظیفه همگانی بوده و باید در راستای حفاظت از این منابع دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند.

انتهای پیام /ب

حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۷ دی ۱۳۹۷
کاش منابع طبیعی الیگودرز از مراتع روستای فرسش الیگودرز هم حفاظت میکرد هر ساله حدود۲۰۰۰خطادامهای غیر بومی و بدون مجوز وفا قد پروانه چرا توسط افرادی سودجو وارد روستا میگرددوهرچه هم گزارش میدهند مردم ...متاسفانه اداره مربوطه رسیدگی نمی کنه و پوشش گیاهی مراتع روستا روبه نابودی هست. جالب تر اینکه دونفر قرقبان هم هر ساله میگیرن ..لطفا یا شعار ندین یا رسیدگی کنین.باتشکر یکی از دوستداران طبیعت روستای فرسش الیگودرز