تلاش‌های خوبی در حوزه گزینش شهرداری انجام شده است/پرهیز از رفتار‌های سلیقه‌ای در گزینش نیرو‌های شهرداری مشهدرئیس شورای شهر مشهد گفت: گزینش افراد باید طبق ظرفیت‌ها، ویژگی‌ها و صلاحیت‌های عمومی بوده و از رفتار‌ها و مسیر‌های سلیقه‌ای پرهیز و اجتناب کنیم.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد ظهر دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تلاش‌های خوبی در حوزه گزینش شهرداری انجام شده، ولی نواقصی نیز وجود دارد که در برخی پاسخگویی‌ها شاهد عدم رعایت حقوق مردم هستیم.

وی تصریح کرد: در بحث گزینش باید به ظرفیت‌ها، ویژگی‌ها و صلاحیت‌های عمومی توجه داشته باشیم و از رفتار‌ها و مسیر‌های سلیقه‌ای پرهیز و اجتناب کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به سالگرد حادثه کشتی سانچی گفت: این حادثه برای مردم تلخ بود، زیرا جمعی از جوانان خود را از دست دادند و پاسخ دقیقی نیز از علت وقوع آن به مردم داده نشد.

حیدری با اشاره به سالگرد مرحوم رفسنجانی افزود: آن مرحوم یکی از استوانه‌های برجسته نظام و انقلاب دانست که از آغازین روز‌های نهضت نقش برجسته‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن داشته است.

وی تصریح کرد: هاشمی تصمیمات کلیدی را در مقاطع زمانی حساس خصوصا در حوزه دوران جنگ تحمیلی اتخاذ کرد و در جهت تعامل و مدارا با تمامی جریانات سیاسی و حفظ رابطه خود با مقام معظم رهبری، خدمات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شرایطی که با چالش‌های جدی در عرصه بین المللی و ملی مواجه هستیم، جای این شخصیت بسیار خالی است چراکه همیشه مروج تعامل و گفتگو و مدارا و اعتدال بود.

حیدری با اشاره به سالروز شهادت امیرکبیر نیز افزود: توسعه گرایی امیرکبیر همزمان با تحولات صنعتی غرب اتفاق افتاد و اگر حضور وی تداوم داشت، شرایط امروز ما متفاوت از گذشته بود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

باید به ظرفیت‌ها، ویژگی‌ها و صلاحیت‌های عمومی توجه داشته باشیم

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.