۲۰۵ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قصرشیرین در کارگاه‌های حرفه آموزی شرکت کردند.

شرکت ۲۰۵ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قصرشیرین در کارگاه‌های حرفه آموزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهمن کرداری رئیس کمیته امداد شهرستان قصرشیرین، گزارشی از برگزاری کارگاه‌های حرفه آموزی ویژه مددجویان ارائه کرد.

وی گفت : این نهاد به منظور ایجاد اشتغال مددجویان از همه ظرفیت‌های شهرستان استفاده می‌کند.

وی افزود: توانمند سازی مددجویان کمیته امداد از طریق آموزش‌های فنی و حرفه ای، اعطای تسهیلات طرح‌های اشتغال و ... برخی از وظایف این نهاد حمایتی و انقلابی بوده که به منظور انجام این وظایف، اقدامات موثری درشهرستان اجرایی شده است.

کرداری با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار، فرزندان مددجویان تحت حمایت و نیازمندان از این آموزش‌ها بهره مند می‌شوند گفت: دوره‌های آموزش کامپیوتر، صنایع دستی، خیاطی، برق کاری و تعمیرخودرو، اصلی‌ترین دوره‌هایی است که مددجویان در آن حرفه آموزی می‌کنند.

وی افزود: همچنین کمیته امداد شهرستان قصرشیرین در پی تعامل با موسسات کاریابی و کارفرمایان از ابتدای امسال تاکنون ۲۲نفر از مددجویان را به کارفرمایان معرفی کرده است.

کرداری گفت: استعدادسنجی، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای، اعطای تسهیلات اشتغال و بازاریابی و نظارت بر طرح‌های خودکفایی گام‌های اصلی به منظور توانمندی خانوار‌های تحت حمایت این نهاد است .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری کارگاه‌های حرفه آموزی ویژه مددجویان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.