فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت : پس از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای موتور سیکلت در این شهرستان ، آنها به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری سارقان موتور سیکلت در نیشابوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهر درود از توابع بخش زبر خان شهرستان نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ درود قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۷ با بررسی نحوه سرقت‌ها به یک سارق سابقه دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی با هماهنگی مقام قضایی این فرد را در یک اقدام ضرباتی دستگیر کردند.

دهقانپور افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی لوازم اوراق شده سرقتی موتورسیکلت به همراه سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی که پلاک‌های آن‌ها مخدوش شده بود کشف شد در مواجه با ادله و مستندات پلیس به ۱۱ فقره سرقت با کمک و همدستی ۳ نفر دیگر از دوستانش از شهر‌های نیشابور، درود و مشهد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: از رها کردن موتورسیکلت خود بدون قفل حتی برای لحظه‌ای کوتاه خودداری و با رعایت توصیه‌های ایمنی پلیسی و توجه به نکات مراقبتی، پیشگیری اگاهانه‌ای از وقوع چنین سرقت‌هایی داشته باشند .
 
انتهای پیام // س. ح
 

سارقان موتور سیکلت در نیشابور به دام افتادند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.