مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در ۲۲ بازار فعال شهرداری حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت ۲۲ بازار شهرداری در مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد سنجری مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با حضور در بازار خودرو مجیدیه گفت: این غرفه داران به چند گروه تقسیم می‌شوند گروه اول معلولینی هستند که با معرفی نامه از سمت سازمان‌های مربوطه درخواست غرفه می‌کنند گروه دوم افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و برخی دیگر از غرفه داران مجموعه افرادی هستند که صاحب مشاغل خانگی هستند و با حضور در این نوع بازار‌ها کالاهایشان را عرضه می‌کنند.

وی افزود: به هر غرفه دار در هر ماه حدود ۴ ساعت مهارت‌های فروش آموزش داده می‌شود و امیدواریم این آموزش‌ها در فروش محصولات غرفه داران موثر واقع شود.

مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی در خصوص حضور کالا‌های قاچاق در روز بازار‌ها گفت: این کالا‌ها کالا‌هایی نیستند که با عنوان کالای قاچاق بتوان از آن‌ها نام برد و باید بر مبادی ورودی کالا‌های قاچاق در کشور نظارت باشد.
فعالیت ۲۲ بازار شهرداری در مشهد
 
 

تامبن زیرساخت روزبازار

 
در ادامه نیز محمد امیر شعبانی مدیر بازار‌های شهرداری مشهد با حضور در بازار مجیدیه گفت: ما در تلاش هستیم با ارائه خدماتی مثل کارواش، رستوران، کترینگ، بوفه‌های مواد غذایی، نمازخانه و احداث سرویس بهداشتی محیط مناسبی را برای غرفه داران و خریداران فراهم کنیم.

وی در خصوص بهداشت محصولات خوراکی در بازار‌های شهرداری گفت: بازار‌های شهرداری هر روز توسط کارشناسان بهداشت بررسی می‌شود و اگر غرفه‌ای از لحاظ بهداشتی مشکلی داشته باشد تذکر می‌دهند و اگر لازم باشد دستور جمع‌آوری غرفه داده می‌شود و تا به امروز گزارشی مبنی بر غیر بهداشتی بودن محصولات گزارش نشده است.
 
انتهای پیام//م.ن
 

 

رسیدگی به مسائل بهداشتی بازارهای شهرداری

برچسب ها: شهرداری ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.