استاندار چهارمحال و بختیاری، خواستار آشناسازی بیشتر جوانان و خانواده‌ها با آسیب‌های مواد مخدر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در هفتمین نشست سال جاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با موضوع بررسی وضعیت منطقه غرب شهرکرد گفت: اجتماعی شدن پیشگیری از اعتیاد، نیازمند فرهنگ‎‎سازی است.

وی افزود: رسانه‌های گروهی باید با نشان دادن وضعیت زندگی و معیشت مردم در مناطق آلوده به مواد مخدر، جوانان و خانواده‌ها را با آسیب‌های مواد مخدر آشنا کنند.

وی تأکید کرد: همه دستگاه‌های متولی در حوزه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر بایستی با همکاری و هماهنگی در شفاف سازی معضلات و آسیب‌های ابتلا به مواد مخدر برای جامعه و بویژه جوانان تلاش کنند چرا که اعتیاد یک بیماری است که به همه لایه‌های جامعه نفوذ می‌کند.

عباسی، ایجاد امنیت برای ساکنان در مناطق آلوده و ناامنی برای سوداگران مرگ و اخلالگران را از برنامه‌های مهم متولیان نظم و امنیت در استان بیان کرد.

وی با اشاره به بازدید میدانی مسئولان از منطقه غرب شهرکرد گفت: دستگاه‌های اجرایی مربوطه از جمله مرکز بهداشت، شهرداری، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری، باید جهت رفع مشکلات فرهنگی، بهداشتی و فاضلاب این منطقه حداکثر تا ۳ ماه آینده تلاش کنند.

عباسی با بیان اینکه خانواده‌های ساکن در این محله نیازمند حمایت بیشتری از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هستند، افزود: فضا‌های سبز این منطقه باید در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی، راه اندازی مراکز فرهنگی، تفریحی و حصارکشی و صدور سند مالکیت برای اراضی بدون مالک را از راه‌های پیشگیری از گسترش اعتیاد در این منطقه و نفوذ به مناطق دیگر بیان کرد.

گفتنی است: استاندار و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری، در حاشیه این نشست، وضعیت منطقه آلوده غرب شهرکرد را با حضور به صورت میدانی، بررسی کردند.

انتهای پیام/خ

نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار