فرمانده انتظامی نیکشهر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در برخورد با قانون گریزان و دستگیری ۱۰ مجرم تحت تعقیب قضائی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی نیکشهر گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت دستگیری مجرمان تحت تعقیب قضایی در سطح شهرستان نیکشهر به مدت ۲۴ ساعت به اجرا درآمد.

وی افزود: دراجرای این طرح پلیس آگاهی و دیگر یگان‌های عملیاتی این فرماندهی با شناسایی منازل و مخفیگاه این مجرمان موفق شدند ۳ نفر سارق عادی، یک آدم ربا و ۶ نفر دارای سایر جرایم و محکومیت‌های قضایی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به اینکه نظم و امنیت مطلوب و تحقق احساس امنیت همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد، بیان کرد: کارکنان انتظامی در تامین امنیت سطح شهرستان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و به عنوان پناهگاه مردم با تمام توان به ماموریت‌های خود ادامه می‌دهند.

سرهنگ نوری در پایان ضمن دلالت متهمان به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی، افزود: اجرای موفقیت آمیز طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی منوط به تعامل و همکاری شهروندان است.

انتهای پیام / ا

پلیس نیکشهر موفق به دستگیری  ۱۰ مجرم شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار