در ششمین همایش الگوسازی اراک پژوهان از پژوهشگران تاریخ اجتماعی اراک قدر دانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  ششمین همایش الگوسازی اراک پژوهان با حضور و سخنرانی جمعی از اساتید و پژوهشگران تاریخ اجتماعی اراک، در سالن هشتم شهریور دانشگاه اراک برگزار و در این همایش از پژوهشگران تاریخ اجتماعی اراک قدر دانی شد.

حامد دیلمی عضدی ریاست محترم بنیاد ملی نخبگان استان مرکزی، در این همایش گفت:بزرگترین سرمایه‌های کشور برای توسعه، سرمایه‌های انسانی است و نخبگان و فرهیختگان سردمداران آن هستند.

دیلمی افزود: تاریخ استان مرکزی در تاریخ بزرگ ایران تاثیرگذار بوده است و هدف بنیاد نخبگان کمک به جوانان برای حرکت در مسیر درست به سوی نخبگی است.

غلامعلی ولاشجردی فراهانی نویسنده و پژوهشگر آداب و رسوم و فرهنگ استان مرکزی هم در این مراسم گفت::بیشترین مطالعات در رابطه با تاریخ استان مرکزی از دهه هفتاد شروع شده است و شهر اراک در مورد مطالعات شهری در آغاز راه و شهری جوان است.

محمد مددی نویسنده و پژوهشگر و نویسنده کتاب سوئدی‌ها در اراک هم،۳ کتاب مهم از تاریخ اجتماعی اراک با نام تاریخ نو از یعقوب خان انجدانی، و تاریخ سلطان آباد عراق از رضا وکیلی تبریزی و کتاب تاریخ اراک از ابراهیم دهگان را معرفی و شرح داد.

قدر دانی از پژوهشگران تاریخ اجتماعی اراک

انتهای پیام / ج

ششمین همایش الگوسازی اراک پژوهان در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.