استاندار بوشهر گفت: با توجه به شرایط خاص استان در زمینه کم آبی، تامین آب آشامیدنی مردم از اولویت هاست و باید تکمیل طرح‌های تامین آب استان سرعت گیرد.

اجرای طرح‌های تامین آب استان بوشهر سرعت گیردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،عبدالکریم گراوند در نشست هماهنگی تامین آب آشامیدنی استان بوشهر افزود: مدیران آب استان برای سرعت بخشی به اجرای طرح‌های آب شیرین کن پیگیری جدی انجام دهند.

وی با اشاره به انشعاب‌های غیر مجازی که از خطوط انتقال آب استان آب می‌گیرند، بیان کرد: این انشعاب‌ها مشکلاتی را برای شهر‌ها و روستا‌های استان ایجاد می‌کند که قطع این انشعاب‌ها به‌ویژه در خط انتقال آب محرم، تنش آبی را کاهش می‌دهد.

استاندار بوشهر ادامه داد: باید با هماهنگی دستگاه قضا این انشعاب‌های غیر مجاز جمع‌آوری و با متخلفان برخورد قانونی شود.

گراوند تصریح کرد: برای حفر و تجهیز چاه‌های آب آشامیدنی در نقاط شهری و روستایی شهرستان دشتستان ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر نیز گفت: اقدام قاطع با انشعاب‌های غیرمجاز خانه باغ‌ها در شهر‌ها و روستا‌های استان ضروری است.

شاهپور رجایی با تشریح کار‌های صورت گرفته برای تامین آب استان افزود: پنج حلقه چاه در شهرستان دشتستان حفر شده که مراحل آزمایشی پمپاژ این چاه‌ها در دست اجراست وساخت آب شیرین کن ۱۷ هزار مترمکعبی برازجان نیز با تعیین سرمایه‌گذار آغاز می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: کف شکنی چاه‌های خائیز در شهرستان تنگستان برای مقابله با کم آبی در دستور کار است.

انتهای پیام/ک

با انشعاب‌های غیر قانونی آب برخورد قانونی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.