نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: بهزیستی این شهرستان در یک ساختمان استیجاری فعالیت دارد و باید رفع این مشکل در دستور کار قرار گیرد.

فعالیت بهزیستی پلدختر با کمترین امکاناتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره بهزیستی پلدختر به خاطر برخوردار نبودن ساختمان مستقل و اختصاصی در ساختمان استیجاری به فعالیت‌های خود می‌پردازد که این امر نیاز به توجه ویژه دارد.

وی امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اداره بهزیستی شهرستان پلدختر، ضمن ارج نهادن و تقدیر از زحمات کارکنان اداره بهزیستی پلدختر، افزود: کارکنان این اداره مجبور هستند بیش از ساعات اداری کار و فعالیت داشته باشند که لازم است اضافه کاری به آن‌ها تعلق گیرد.

نماینده مردم پلدختر  در مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس اداره بهزیستی پلدختر فاقد وسیله نقلیه است و همچنین اورژانس اجتماعی این شهرستان با توجه به نقش تعیین کننده و موثری که در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد نیازمند به جذب راننده و کارشناس است.

کاظمی افزود: کمپ‌های ترک اعتیاد معتادان در پلدختر با کمبود اعتبار مواجه هستند، در صورتی که معتادان بیمارانی هستند که نیازمند حمایت‌های اقتصادی بیشتری برای تامین شرایط سالم زندگی کردن و کار هستند.

وی  تاکید کرد: مددجویان اداره بهزیستی پلدختر برای ازدواج و تهیه جهیزیه نیاز به هزینه دارند که این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/م

مددجویان اداره بهزیستی به کمک نیاز دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.