مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه از برپایی ۵۷ دوره آموزشی در سال جاری خبر داد.

۵۷ دوره آموزشی در شهرک های صنعتی برگزار شدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه  یکی از مهمترین خدماتی که شرکت شهرک های صنعتی به مخاطبان خود ارائه می دهد را آموزش در زمینه های مختلف دانست و گفت: طی سال های گذشته ۲۱۳دوره آموزشی برگزار کردیم و به بیش از ۵۵۰۰ نفر در زمینه های مختلف آموزش دادیم.

وی تعداد دوره های برگزار شده در سال گذشته را ۹۰ مورد و دوره های سال جاری را ۵۷ مورد اعلام کرد و افزود : ۱۴۴۰ نفر در این دوره ها شرکت کردند و آموزش دیدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه این دوره ها برای مديران و شاغلين واحدهای، صاحبان سرمايه و علاقه مندان به سرمايه گذاری صنعتی برگزار می شود، عنوان کرد: این آموزش ها منجر به ارتقا علمی فراگيران و توانمندسازی شاغلين واحدهای صنعتی می شود.

به گفته کردستانی، این آموزش ها در زمینه مسائل مديريتی و تخصصی نظيرمسائل بازار، بهره وری، استانداردهای كيفی، موضوعات تخصصی صنايع  است.

وی بیان کرد: این دوره ها به صورت حضوری و مجازی برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه اولويت آموزش ها را با واحدهای صنعتی و صنفی داخل شهركها و نواحی صنعتی، كسب و كارهای كوچك و متوسط خارج از شهرك ها ونواحی صنعتی، اعضای خوشه های كسب و كار، فن بازارها، مشاورين مستقر در مراكز خدمات فناوری و كسب و كار و اجزای شهر كهای فناوری اعلام کرد.

وی با بیان اینکه شركت كنندگان در اين دوره ها از يارانه های آموزشی برخوردار می گردند، تاکید کرد: 80 درصد هزينه برگزاري دوره هاي آموزشي در قالب يارانه توسط شركت شهركهای صنعتی پرداخت می شود.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری دوره های آموزشی صنعتی

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.