مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:بنیاد برکت از ۷۱۳ یتیمتحت پوشش این نهاد در استان زنجان حمایت می کند.

حمایت بنیاد برکت از ۷۱۳ یتیم زنجانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در این دیدارگفت: احسان به ایتام از وظایف ضروری اهل ایمان و از مصادیق اعمال شایسته است و رسیدگی به امور مادی و معنوی آن‌ها همواره مورد تأکید ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام است.

صفری با اشاره به حمایت بنیاد برکت از ۷۱۳ یتیم زیرپوشش این نهاد در استان گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان مهر ماه مبلغ ۱۲۴ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان از طریق این بنیاد به حساب ایتام واریز شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان افزود: به همین منظور و در راستای هم‌افزایی در ارایه‌ی خدمات حمایتی به ایتام نیازمند و رسیدگی بیش‌تر به آن‌ها، مقررگردید تفاهم‌نامه همکاری بین نمایندگی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کمیته امداد برای پرداخت کمک هزینه به ایتام منعقد شود، تا بر اساس این تفاهم‌نامه، با معرفی ایتام تحت حمایت کمیته امداد، این ایتام تحت پوشش حمایتی، بیمه‌ای و مالی بنیاد برکت قرار گیرند.

وی گفت: در حال حاضرقریب به ۱۵ هزار  حامی حمایت مادی ومعنوی ۳۱۰۰ یتیم وفرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را برعهده دارند، که از ابتدای سالجاری تاکنون قریب به ۷ میلیارد تومان از طریق حامیان وخیران به حساب ایتام وفرزندان محسنین واریز شده است.
صفری ضمن تشکر از اندیشه زیبای مسئولین بنیاد برکت وسایر خیران ونیکوکاران از هم استانی‌های مومن ومعتقد برای حمایت بیشتر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق درگاه الکترونیکی #۰۲۴*۸۸۷۷*دعوت بعمل آورد.
 
انتهای پیام/ن
 

حدود ۷ میلیارد تومان از طریق حامیان وخیران به حساب ایتام وفرزندان محسنین واریز شده است

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.