استاندار یزد گفت: سرمایه گذاری در بحث گردشگری شهرستان بافق می‌تواند نگاه ویژه استان را به خود معطوف کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد در بافق بر لزوم تکیه بر اکوتوریسم این منطقه تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاری در بحث گردشگری بافق می‌تواند نگاه ویژه استان را به خود معطوف کند و مدیران استان نیز باید برای رونق گردشگری تلاش کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌هایی که در استان دنبال می‌شود توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان‌های مختلف استان است، افزود: در این راستا سعی می‌شود با سفر به شهرستان‌ها قابلیت‌هایی که کمتر فرصت دیده شدن داشتن را در راستای ایجاد اشتغال و رفع محرومیت‌ها فعال کنیم.

استاندار یزد با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای شهرستان بافق تصریح کرد:علاوه بر اقدامات بسیار خوب شهرستان در بحث معدن و صنعت، قابلیت‌های بسیار زیادی در حوزه گردشگری در بافق موجود است.

طالبی ادامه داد:این قابلیت‌ها میتواند سهم بسیار خوبی در حوزه اشتغال استان به خود اختصاص دهد که با کمک مسئولین و مردم این موضوع نیزدنبال می‌شود.

وی قابلیت اصلی بافق را صنعت، معدن و صنایع جوار معدنی برشمرد و بیان کرد: انتظار داریم که مدیران شهرستان در راستای انجام این فعالیت‌ها تلاش بیشتری کنند.

گفتنی است؛ دیدار با امام جمعه بافق از دیگر برنامه‌های طالبی در این شهرستان بود.


انتهای پیام/ ا

سفر استاندار یزد به شهرستان بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.