محمد علی طالبی بعد از دو ماه سرپرستی بر کرسی ریاست استانداری یزد نشست.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در جلسه امروز هیئت دولت با پیشنهاد وزارت کشور و موافقت هیئت وزیران، محمدعلی طالبی به عنوان استاندار جدید یزد انتخاب شد.

محمدعلی طالبی متولد ۱۳۵۲ در یزد و فرزند شهید حاج یدالله طالبی، سال ۱۳۷۰ در رشته مهندسی صنایع دانشگاه یزد پذیرفته شد.

علاقه وی به علوم سیاسی باعث شد تا پس از یک سال از این رشته انصراف داده و در سال ۱۳۷۲ در مقطع کارشناسی علوم سیاسی دانشگاه تهران پذیرفته شود.


بیشتر بخوانید:استاندار یزد معرفی شد


طالبی از سال ۱۳۸۴ تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد علوم سیاسی در دانشگاه اصفهان ادامه داد و در سال ۱۳۸۷ از پایان نامه خود با عنوان شورا‌ها و مشارکت سیاسی در ایران دفاع کرد.

وی از مهرماه ۱۳۹۰ وارد مقطع دکتری علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی شد و با گذراندن واحد‌های درسی و دفاع از پایان نامه تحصیلی خود با موضوع موانع تحقق حکمرانی خوب در فرهنگ سیاسی ایران فارغ التحصیل شد.

طالبی بهمن ۱۳۷۵ فعالیت در مرکز اسناد ریاست جمهوری را آغاز کرد و اسفند ۱۳۷۶ وارد استانداری یزد شد.

‌گفتنی است کارشناس امور اجتماعی، مسئول انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، رئیس دبیرخانه شورای جوانان استان، بخشدار مرکزی، معاون فرماندار و سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم، مشاور معاون سیاسی و امنیتی استاندار در امور شوراها، معاون و سرپرست دفتر امور اجتماعی و انتخابات استانداری، بیش از پنج سال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و نهایتا سرپرست استانداری یزد مسئولیت‌های پیشین طالبی بوده است.


انتهای پیام/ ا

استاندار یزد معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار