امام جمعه شاهین ذژ گفت:شورای نگهبان حافظ قوانین است تا نظام اسلامی تقویت شود.

شورای نگهبان حافظ قوانین استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ همایش بصیرتی ناظرین امین گفت: شورای نگهبان نهادی مهم است که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی بنا نهاده شده است.
 
حجت الاسلام فصیح نیا افزود: شورای نگهبان حافظ قوانین است تا نظام اسلامی تقویت شود و این حفاظت و حراست در قانون اساسی هم پیش بینی شده است.
 
وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی و تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، نهاد حافظ شورای نگهبان به شکلی روشن در قانون اساسی مشخص شده است و افق‌های شورای نگهبان عهده دار حفاظت از قوانین هستند تا خدشه‌ای به نظام اسلامی وارد نشود.
 
کریم نژاد رییس دفتر نظارت بر انتخابات استان آذربایجان غربی نیز دراین همایش گفت: تضعیف شورای نگهبان کار دشمنان و آمریکاست و دیدگاه معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به شورای نگهبان به گونه‌ای است که فرمودند: تضعیف و توهین به فق‌های شورای نگهبان امری خطرناک برای اسلام و کشور است.
 
  وی به فتنه‌های داخلی وخارجی دشمنان در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره افزود: علیرغم این همه توطئه نظام ولایت همچنان با عزت و اقتدار درمسیر تعالی نظام اسلامیمان در حال حرکت می‌باشد.
 
وی هوشیاری ملت ایران وتبعیت ازفرامین ولایت را رمز موفقیت کشورمان عنوان کرد.
 
در این مراسم حجت الاسلام یزدی بعنوان رییس جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان شاهین دژ معارفه شد
 
انتهای پیام/
 

همایش بصیرتی ناظرین امین درشاهین دژ برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.