اماراتی‌ها به نایب‌رئیس قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اجازه ورود به این کشور را ندادند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  روزنامه الشرق قطر، امارات متحده عربی میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، به سعود المهندی، نایب‌رئیس قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و رئیس کمیته سازماندهی جام ملت‌های ۲۰۱۹ اجازه ورود به این کشور را ندادند.
این روزنامه در سایت رسمی خود نوشت: امارات با اصرار بر دخیل کردن سیاست در ورزش به «سیاست‌های کودکانه» ادامه داد، آن هم ۲ روز پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا.
مقامات امارات متحده عربی ۲۰۱۹، مانع ورود سعود المهندی، نایب‌رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و رئیس کمیته سازماندهی جام ملت‌های ۲۰۱۹ به این کشور شدند.
علاوه بر این، به گزارش روزنامه البیان اماراتی‌ها در کارشکنی عجیب دیگری علیه قطری‌ها روز گذشته ابتدا اجازه ورود به ۵ روزنامه نگار قطری که ویزایشان نیز صادر شده را ندادند.تیم ملی فوتبال قطر در گروه پنجم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی عربستان، لبنان و کره‌شمالی رقابت خواهد کرد.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از فردا (شنبه) تا اول فوریه با شرکت ۲۴ تیم در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.سعود المهندی، روز ۶ آوریل در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا با شیخ سلمان بحرینی و محمد الرمیثی اماراتی رقابت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

نکاتی جالب درباره تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا

۵ هزار داوطلب آماده خدمت رسانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

یادگاری ویژه اماراتی‌ها به مسافران جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹


انتهای پیام/

سیاسی کاری اماراتی‌ها علیه مقامات فوتبال قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۱۹:۵۴ ۱۴ دی ۱۳۹۷
چه قدر این اماراتی ها‌ شعور اجتماعی و ورزشی شان پایین است
فقط خدا میداند
آخرین اخبار