خبرگزاری فرانسه از تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان یکی از برترین تیم‌های قاره نام برد که باید بازی آن‌ها را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ دید.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه در آستانه شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ طی گزارشی به بررسی تیم‌های برتر قاره کهن در این مسابقات معتبر پرداخت و از تیم‌های ایران، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و عربستان به عنوان ۵ تیمی نام برد که باید بازی آن‌ها را در مسابقات جام ملت‌های آسیا تماشا کرد.

در این گزارش درباره تیم ملی فوتبال ایران نوشته شده است: تیم برتر آسیا در رده بندی فیفا، در جام جهانی سال گذشته موفق به کسب اعتبار شد، جایی که آن‌ها پیش از حذف در مرحله گروهی، مقابل اسپانیا به باخت خفیف ۱-۰ تن دادند و مقابل پرتغال کریستیانو رونالدو ۱-۱ کار را به پایان بردند.

با این حال، آن‌ها می‌خواهند در جام ملت‌های آسیا با دستاوردی بیش از تمجید به خانه برگردند، مسابقاتی که آن‌ها پس از سه قهرمانی پیاپی که آخرین آن در سال ۱۹۷۶ بود، رنگ موفقیت را به خود ندیده اند.

کارلوس کی روش، سرمربی سابق رئال مادرید و دستیار سابق الکس فرگوسن در منچستر یونایتد، تیم مستحکمی را که در مسابقات مقدماتی جام جهانی شکست ناپذیر بود، به جام ملت‌ها گسیل کرده است.

در آخرین دوره جام ملت ها، ایران در یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در ضربات پنالتی مغلوب عراق شد و از دور دور رقابت‌ها کنار رفت. در آن مسابقه در وقت‌های اضافی ۴ گل رد و بدل شد و مهرداد پولادی مدافع ایران بخاطر شبیه سازی کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. انتظار می‌رود این دوره هم روز ۱۶ ژانویه زمانی که دو تیم در گروه D. با هم ملاقات می‌کنند شاهد آتش بازی‌های مشابهی باشیم.


بیشتر بخوانید:

نکاتی جالب درباره تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا

۵ هزار داوطلب آماده خدمت رسانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

یادگاری ویژه اماراتی‌ها به مسافران جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹


انتهای پیام/

تمجید خبرگزاری فرانسه از تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار