معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، با اشاره به اینکه احداث ۵ خانه جوان در شهرستان‌های کرمان، زرند، بم و شهربابک گفت: اعتبار مورد نیاز برای پروژه خانه جوان زرند تا پایان ساخت به طور کامل تامین گردیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی صادقزاده معاون فرماندار در ابتداء جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که با حضور  روح الله اسدی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و مسئولین و نمایندگان بیش از ۲۱ دستگاه اجرایی شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید، خواستار پیگیری و توجه دستگاه‌ها به مصوبات جلسات قبلی ستاد ساماندهی شد و گفت: وظیفه تمامی دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان زرند در ابتداء تحقیقات میدانی در خصوص نارضایتی‌ها و درخواست‌های بحق جوانان میباشد و باید گزارش مکتوب مطالعات ارائه گردد.

صادقزاده با بیان اینکه امروز شاهد رشد و شکوفایی جوانان در تمامی عرصه‌های مختلف هستیم، مهم‌ترین درخواست جوانان را در حوزه اشتغال دانست و یادآور شد: در شهرستان زرند اقدامات بسیار مطلوبی در بحث ایجاد اشتغال پایدار و زیر ساخت‌ها صورت گرفته که در حال حاضر اشتغال بیش از ۵۰۰۰ نفر از جوانان بومی شهرستان در صنایع و معادن و همچنین بکار گیری بیش از ۹۰۰ نفر زرندی دیگر تا نیمه سال آینده با راه اندازی کارخانه فولاد سازی، شاهد این مدعا میباشد.

وی وجود شرکت‌ها و کارخانجات فعال متعدد در حوزه صنایع و معادن را از برکت ظرفیت‌های بالقوه نیروی انسانی، معادن و جوانان پرشور زرندی دانست که امروز شهرستان زرند به عنوان یکی از قطب‌های بزرگ صنعتی کشور خصوصا در حوزه چرخه کامل فولاد سازی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار زرند در ادامه از راه اندازی و احداث خانه جوان در ۵ شهرستان استان کرمان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد و گفت: به منظور ترویج فعالیت‌های اجتماعی جوانان، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های فرهنگی-دینی، ارائه خدمات مشاوره‌ای فردی گروهی، خدمات ورزشی، آموزشی و...، خانه جوان زرند به مساحت ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در محل ورزشگاه شهید عربنژاد زرند ساخته می شود.

صادق زاده پیشرفت فیزیکی این پروژه را تا کنون بیش از ۲۰ درصد عنوان کرد و خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش شهرداری و دیگر دستگاه‌های مرتبط با اداره ورزش و جوانان زرند جهت تسهیل در امر احداث این مجموعه شد.

در ادامه جلسه  روح الله اسدی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به عملکرد شهرستان زرند در سال ۹۶ و ۹۷ در حوزه جوانان پرداخت و بر پیگیری مستمر اعضاء ستاد ساماندهی و جدیت در پیگیری بحق خواسته‌های جوانان و توجه بیشتر به مصوبات جلسات ستاد ساماندهی تاکید کرد.

معاون فرهنگی اداره کل استان، ضمن اشاره به اینکه احداث ۵ خانه جوان در شهرستان‌های کرمان، زرند، بم و شهربابک گفت: اعتبار مورد نیاز برای پروژه خانه جوان زرند تا پایان ساخت به طور کامل تامین گردیده است.

انتهای پیام /ی

احداث 5خانه جوان در استان کرمان

برچسب ها: اشتغال ، سرویس ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار