بختیاری گفت: باوجود استشمام بوی نامطبوع در تهران، هیچ گونه مشکل و یا نشت در شبکه فاضلاب این شهر وجود ندارد.

مشکلی در شبکه فاضلاب تهران وجود نداردبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از صداوسیما، بختیاری مدیر کل آبفای استان تهران با اشاره به رصد شبکه فاضلاب اظهار کرد: دیروز حوالی ساعت ۱۵ گزارش بوی نامطبوعی در تهران به دستمان رسید که بلافاصله تیم‌های بازرسی شرکت آب و فاضلاب در تمامی نقاط شهر مستقر و کل شبکه فاضلاب را به صورت کامل رصد کردند.

وی گفت: شایعات زیادی به وجود آمده بود که بوی بد تهران از شکستگی شبکه فاضلاب و نشت آن است که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و حتی بخشی از میدان انقلاب را هم که احتمال نشت بو از انجا داده می‌شد به طور کامل خود میدان و خیابان‌های اطراف مورد بازرسی قرار گرفت که آنجا هم مورد خاصی یافت نشد.

بیشتر بخوانید: ۳۰ درصد شبکه توزیع آب کشور فرسوده است


بختیاری افزود: شب گذشته در جلسه ستاد بحران که با دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و پیگیر ماجرا بودیم آنجا هم تاکید شد که این بوی بد از شبکه فاضلاب تهران نیست و شرکت گاز تهران هم اعلام کرد که شبکه گاز مشکلی ندارد.

وی گفت: هم اکنون دستگاه‌ها بویژه محیط زیست، دانشگاه تهران و دستگاه‌های زیرمجموعه ستاد بحران در کشور در حال بررسی علت این بوی بد هستند و پیگیری‌ها ادامه دارد.

مدیر کل آبفای استان تهران در پایان افزود: شبکه آب تهران هم کاملا سالم است و بحثی که در باره چاه‌های تهران مطرح شده بود صحت ندارد و شبکه آب تهران لحظه به لحظه در حال رصد است.

انتهای پیام/

پیگیری ها برای یافتن علت بوی بد تهران ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۳ دی ۱۳۹۷
یک عدد چاه که برای فاضلاب است واقعاً بوی بد می دهد. خدا به داد ریه های ما برسد که باید همیشه این بوی بد رو تحمل کنیم.
سطل های آشغال هم بوی بد می دهند

به پاکیزگی شهر اهتمام کنید لطفاً
آخرین اخبار