مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور از خریداری بیش از ۹۴ میلیارد ریال سویا و پرداخت ۹۹ درصدی مطالبات سویاکاران مازندرانی خبر داد.

جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان اینکه امسال چهار هزار و ۹۷ تن دانه روغنی سویا به ارزش  بیش از ۹۴ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری شده است، گفت: ۹۴ میلیارد و ۸۲۴ میلیون  ریال از مطالبات سویاکاران تاکنون به حساب آن‌ها واریز شد.

وی افزود: ۱۳ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال از مطالبات سویاکاران مازندرانی نیز بزودی پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: هر کیلوگرم دانه روغنی سویا با دو درصد ناخالصی و ۱۲ درصد رطوبت ۲۴ هزار و ۶۹۴ ریال از کشاورزان خریداری شد.

جعفری افزود: مراکز خرید سویا در مازندران که کار خود را از ۲۷ مهر امسال آغازکردند تا ۱۵ دی آماده دریافت سویا از کشاورزان هستند.

وی به پرداخت ۴۷ درصدی مطالبات گندمکاران مازندران نیز اشاره کرد و افزود:  ۸۶ هزار و ۶۵۰ تن گندم به ارزش ۱۱۴۸ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال تاکنون از کشاورزان استان خریداری شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور با بیان اینکه ۵۴۲ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران مازندران تاکنون پرداخت شد، افزود: ۶۰۵ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران بزودی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/آ

پرداخت مطالبات سویاکاران و گندمکاران مازندرانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.