رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه هوشیاری ارتقاء یافته اولین ویژگی و مولفه پلیس مقتدر است، گفت: امنیت مولفه‌ای است که زیر بنای همه اقدامات در جامعه به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ادیانی در دیدار با معاونان، روسای پلیس‌های تخصصی و روسای عقیدتی سیاسی شهرستان‌های تابعه استان فارس در شیراز، با اشاره به اینکه امنیت مولفه‌ای است که زیر بنای همه اقدامات در جامعه است، تصریح کرد: هوشیاری ارتقاء یافته، اولین ویژگی و مولفه یک پلیس مردمی است که در هر شرایط و هر مقطعی، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را درک و در صحنه حضور داشته باشد.

وی افزود: هدف اصلی از سفر به استان فارس، تقدیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مجموعه فعالیت‌های نیروی انتظامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه حفظ این دستاورد و جایگاه، بسیار مهم و اساسی است، گفت: البته تا رسیدن به پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران فاصله داریم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، داشتن خانواده‌ای انقلابی و برخورد حکیمانه با مردم را از دیگر ویژگی‌های مهم یک پلیس مقتدر برشمرد و تصریح کرد: یک پلیس مطلوب، پلیسی است که آحاد جامعه از اقدامات و عملکرد او رضایت ودر مواقع اضطراری به آن اعتماد داشته باشند.

وی ضمن تأکید بر موضوع صیانت از کارکنان نیروی انتظامی با توجه به تهدیدات موجود، از تلاش‌های ارزنده فرمانده انتظامی استان و کارکنان این فرماندهی در راستای برقراری نظم و امنیت مطلوب در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه بهترین نسخه تقویت ایمان و باور‌های دینی، انس با قرآن است، گفت: یاد خداوند موجب اطمینان قلب می‌شود و هرگاه انسان به مقام اطمینان قلبی برسد باور‌های دینی او محکم و پرتوان می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ادیانی همچنین در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان فارس، بیان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش‌های شبانه روزی توانسته اند رضایت نائب امر را کسب کنند و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از حرکت و روند رو به جلو نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار رضایت کرده اند.

وی افزود: در میان ابعاد و مولفه‌های نیروی انتظامی تراز اول جمهوری اسلامی ایران، مولفه نیروی انسانی پس از ساختار سازمانی باید مورد توجه فرماندهان قرار بگیرد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه لازمه ایجاد امنیت، ایمان و اعتقاد به خداوند است، تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی خدا باورند و در همه رفتار و کارها، خداوند را ناظر بر اعمال خود می‌بینند.


حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه انسان همیشه و هر روز باید قرآن بخواند، ادامه داد: کسی که قرآن نخواند دل آن تاریک و از خداوند فاصله گرفته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی با وجود تنوع و گستردگی ماموریت ها، علاوه بر حفظ امنیت، برای شهروندان درصدد امنیت اقتصادی نیز است و با مخلان اقتصادی برابر قانون با اشد مجازات برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی از امنیت عبور کرده است، اظهار کرد: نیروی انتظامی خودش عامر امر به معروف و نهی از منکر در کشور است.

انتهای پیام/چ

صحبت های رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.