اعمال قانون برای هزار و ۳۲۰ خودروی متخلف ۲۴ ساعت گذشته در مازندران انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در حاشیه اجرای طرح ساماندهی صنوف و برخورد با تخلفات راهور با اشاره به آغاز طرح مشترک ساماندهی صنوف و برخورد با تخلفات از جمله سد معبر و تعرض پیاده رو‌ها و محل تردد عابران پیاده که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و اصناف  در سطح استان اجرایی شد، گفت: این طرح به منظور ساماندهی صنوف از جمله نمایشگاه داران و مراکز خرید و فروش خودرو اجرایی شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی از بازدید ۴۳۶ واحد صنفی مازندران در روز گذشته خبر داد و افزود: در این طرح هزار و ۳۲۰ خودروی متخلف اعمال قانون شد و از ۳۴۹ واحد صنفی متخلف نیز تعهد اخذ شد.

سردار میرفیضی گفت: محدودیت ارتباطی درون شهری با توجه به افزایش خودرو‌ها و مشکل ترافیک موجب هدر رفت زمان و عدم استفاده مفید از امکانات شهری می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: وجود چنین شرایطی ایجاب می‌کند، ساکنان شهر‌ها و استفاده کنندگان از امکانات موجود آن با رعایت قوانین، مقررات و حقوق شهروندی شرایط استفاده از امکانات موجود را برای همگان میسر سازند.

سردارمیرفیضی با بیان اینکه ۲۰ درصد از کشته شدگان حوادث رانندگی را عابران پیاده تشکیل می‌دهند، گفت: این شرایط ایجاب می‌کند تا شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با پلیس ضمن کاهش تلفات انسانی از ازدحام و سنگینی بار ترافیک شهری بکاهند.

وی با بیان اینکه تهدیدات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ترافیک شهری به همه افراد جامعه باز می‌گردد و هیچ کس از آن سود نمی‌برد، افزود: رعایت حداقل حقوق شهروندی و توجه به وظیفه شهروندی و احترام به حقوق دیگران نظمی دانست که سود حاصل از آن به فرد و جامعه باز خواهد گشت.

انتهای پیام/ م

خودرو‌های متخلف زیر ذره بین پلیس مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.