سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: زمان تورنمنت اروپایی با بازی‌های نیم فصل دوم همزمان است به همین علت احتمال حضورمان در این مسابقات کم است.  

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دعوت این تیم به تورنمنت چهار جانبه اروپایی در اسلونی اظهار کرد: دعوتنامه‌ای برای باشگاه فرستاده شده است، اما زمان این تورنمنت با بازی‌های نیم فصل دوم همزمان است و اگر این زمان تغییر پیدا نکند احتمال حضورمان در این تورنمنت کم است.

او ادامه داد: مدیریت باشگاه در حال رایزنی با مسئولان فدراسیون فوتبال اسلونی است تا زمان این تورنمنت را تغییر بدهند و بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم.

مهاجری درباره وضعیت اردوی کیش بیان کرد: سال‌های قبل هم تجربه حضور در اردوی کیش را داشتیم و زمین چمنش هم خوب بود و روی همین مسئله حساب کردیم و امسال با چنین تصوری در کیش اردو زدیم. البته زمین تمرینی کیش خوب نیست و این مسئله را پیگیری کردیم که مسئولان ورزش این شهر اعلام کردند که چمن زمین‌های تمرینی افت کرده است و در تلاش هستند که این مشکل را در چند ماه آینده ترمیم کنند.

حیف است پتانسیل خوب اردو در کیش را از دست بدهیم

او ادامه داد: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و زمین‌های تمرینی کیش درست شود چرا که این شهر یکی از قطب‌های برگزاری اردو‌های داخلی به شمار می‌رود. به هر حال حیف است چنین پتانسیلی را از دست بدهیم و برای برگزاری اردو در کشور‌های خارجی هزینه‌های زیادی کنیم. به نظرم با این وضعیت اقتصادی بهتر است که هزینه‌ها در جیب هموطنان خودمان برود.

سرمربی تیم ماشین سازی در پایان درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم خاطر نشان کرد: لیست بازیکنان مدنظر را به باشگاه ارائه کردم و کمیته فنی در حال بررسی نفرات هستند و بعد از توافق نهایی اسامی بازیکنان جذب شده از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی می‌شود.


بیشتر بخوانید: 

مهاجری: معاوضه بازیکنان ۲ تیم تبریزی حساسیتی کاذب ایجاد کرده است

گام بلند شاگردان مهاجری برای نیم فصل دوم

مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار