احتمال حضور سینگ در صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قصد دارد برای تقویت خط حمله تیمش چند بازیکن جدید را به خدمت بگیرد که از سینگ به عنوان یکی از گزینه ها نام برده می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان با نتایج نسبتا ضعیف نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده کند، آن ها تنها در 2 دیدار موفق به شکست رقیبانش شد و در 10 دیدار هم با تساوی از زمین مسابقه خارج شدند تا بعد از تیم فوتبال  ماشین سازی تبریز رکورد دار  تساوی باشند از این رو پائولو سرجیو سرمربی زرد پوشان  قصد دارد تا با جذب چند بازیکن انتظارات هواداران را برای نیم فصل دوم برآورده سازد و تیمش را به رده های بالای جدول برساند.

با نگاهی به بازی های این تیم در نیم فصل اول متوجه خواهیم شد که یکی از مشکلات اصلی این تیم در گلزنی است و سرجیو قصد دارد چند بازیکن هجومی در تیمش اضافه کند. طبق شنیده ها گزینه ی داخلی که از آنها برای حضور در این تیم نامبرده می شود امید سینک بازیکن تیم فوتبال نساجی است. این بازیکن در 2 فصل گذشته در تیم فوتبال پارس جنوبی جم توپ می زد و در نیم فصل نخست هم برای تیم نساجی مازندران به میدان رفت اما نتوانست عملکرد خوبی را از خودش به نمایش بگذارد و حالا با توجه به جدایی جواد نکونام از این تیم، احتمال اینکه او به جمع زرد پوشان آبادانی بپیوندد زیاد است.

تمرینات صنعت نفت آبادان برای حضور در نیم فصل دوم از روز جمعه آغاز شده و قرار است در اواخر هفته سرجیو به ایران بیاید تا تمرینات زیر نظر او انجام شود.


بیشتر بخوانید:

کرار با تیم فوتبال النجف عراق به توافق رسید+ عکس

تمرينات صنعت نفت از فردا آغاز می شود

مهاجمان جدید، منشا را فراری می‌دهند


انتهای پیام/

جذب مهاجم نساجی توسط صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار