سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: معاوضه بازیکنان تیم‌های تبریزی از سال‌های قبل وجود داشته و حساسیت کاذبی ایجاد کرده است.

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقال بازیکنانش به تراکتورسازی اظهار کرد: به هر حال معاوضه بازیکنان تیم های تبریزی از سال های قبل وجود داشته است و اتفاق جدیدی نیست اما حساسیت هایی در این باره به وجود آمده است که به نظرم حساسیت کاذبی است. برخی از رسانه ها خیلی به آن توجه می کنند و حاشیه هایی ایجاد شده است. در حال حاضر هیچ صحبتی  در این مورد نشده است و مسئولان 2 باشگاه متوجه این موضوع هستند که اگر این اتفاق رخ بدهد نباید ضربه ای به این 2 تیم وارد شود و 2 تیم بازیکنان خود را در شرایطی معاوضه می کنند که آسیبی به تیم شان وارد نشود و علاوه بر این گره کشای تیم همشهری خود باشند. این موضوع ارتباطی به مدیریت و مالکیت مشترک 2 تیم ندارد و تعاملی میان تیم های همشهری در تبریز از قبل بوده است.

بازیکنانی جذب می کنیم که کیفیت تیم ما را ارتقا بدهند 

مهاجری درباره وضعیت نقل و انتقالات ماشین سازی بیان کرد: ما به غیر از 2 بازیکنی که جذب کردیم با چند بازیکن دیگر در حال مذاکره هستیم و به علت اینکه حضور این بازیکنان قطعی نشده است نمی توانم درباره آنها  صحبت کنم. ما به دنبال بازیکنانی هستیم که کیفیت تیم ما را بتوانند ارتقا بدهند چرا که بازیکنان خوبی در تیم داریم و باید نفراتی به ترکیب تیم اضافه شوند که در کنار سایر بازیکنان بتوانند یک تیم قدرتمند را در نیم فصل دوم تشکیل بدهند.

من مربی ای نیستم که جلوی پیشرفت بازیکن را بگیرم 

او درباره پیشنهاد به ستاره های تیمش بیان کرد: بازیکنانم درخشش قابل توجهی دارند و این موضوع طبیعی است که بازیکنی که بدرخشد پیشنهادی از سایر تیم ها داشته باشد و در ماشین سازی شرایط خوبی داریم و تا حد امکان می توانیم بازیکنان خود را نگه داریم و هیچ کدام از بازیکنان مشکلی ندارند و به طور کامل از حضور در ماشین سازی رضایت دارند. اگر بازیکن ما  پیشنهاد فوق العاده و خوب از یک تیم  داشته باشد من مربی ای نیستم که جلوی پیشرفت بازیکن را بگیرم اما به طور حتم اولویت ما موفقیت ماشین سازی است. 

خرید بازیکن خارجی در اولویت دوم ما قرار دارد 

سرمربی ماشین سازی درباره وضعیت خرید بازیکن خارجی تصریح کرد: خرید بازیکن خارجی در اولویت دوم قرار دارد و از لحاظ شرایط اقتصادی کشورمان خرید بازیکن خارجی نمی تواند به صرفه باشد و اولویت اصلی ما جذب بازیکنان داخلی است. البته اگر نتوانیم بازیکنان مدنظر خود را به خدمت بگیریم به سمت گزینه های خارجی می رویم. مطمئن باشید باشگاه ماشین سازی به سمت خرید بازیکنانی می رود که بتوانند به اندازه دخسوس و استوکس مثمر ثمر باشند.

صحبتی درباره جدایی دخسوس مطرح نشده است 

او درباره وضعیت دخسوس دروازه بان ماشین سازی گفت: این موضوع ارتباط به مدیریت دارد و جالب نیست که سرمربی تیم در این باره نظر بدهد.  دخسوس در تیم ما تمرین می کند مگر آنکه فعل و انفعالاتی در آینده رخ بدهد و اکنون صحبتی درباره جدایی این بازیکن مطرح نشده است و گمانه زنی رسانه هاست.

در اردوی کیش روی وضعیت جسمانی بازیکنان کار می کنیم

 رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره وضعیت اردوی کیش اظهار کرد: با توجه به تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر فوتبال، بازیکنان ما نیاز به تمرینات متنوعی داشتند بنابراین تصمیم گرفتیم که به مدت  12  روز در کیش اردو بزنیم و بیشتر روی وضعیت جسمانی  بازیکنان کار کنیم. تیم ما از لحاظ بدنی کمبودهایی داشت که با توجه به اتفاقاتی که قبل از نیم فصل اول رخ داده بود و تمرینات بدنسازی خوبی نداشتیم به همین علت در اردوی کیش بیشتر کارهای فیزیکی انجام می دهیم. بعد از اینکه از اردوی کیش برگشتیم چند بازی تدارکاتی خواهیم داشت و احتمال دارد در یک تورنمنت شرکت کنیم که زمانش مشخص نیست.

مهاجری درباره تغییر و تحولات در تراکتورسازی اظهار کرد: در حال حاضر تراکتورسازی کادر فنی مجزایی دارد و این تیم زیر نظر تقوی هدایت می شود که نتایج خوبی هم در لیگ برتر گرفته است. به هر حال من به عنوان سرمربی ماشین سازی تمایلی برای حرف زدن درباره تراکتورسازی ندارم و تنها آرزوی موفقیت برای این تیم می کنم و امیدوارم این تیم تبریزی رتبه ای در خور شان فوتبال آذربایجان کسب کند. به طور حتم موفقیت هر 2 باشگاه باعث شادی هواداران تبریز می شود.

بسیاری از بازیکنان جوان گره گشای بازی ها بودند 

مهاجری درباره حضور بازیکنان جوان در تیم ماشین سازی خاطر نشان کرد: ما در کنار بازیکنان بزرگسال نگاه ویژه ای به جوانان داریم و همانطور که در نیم فصل اول شاهد بودید بسیاری از بازیکنان جوان ما گره گشای برخی از بازی ها بودند. همچنین  در روزهایی که بازیکن کم داشتیم و مصدومان و محرومان نتوانستند بازی کنند همین بازیکنان جوان بودند که در بازی های مهم عملکرد خوبی داشتند. من مربی نیستم که این فرصت را در اختیار بازیکنان جوان قرار ندهم  و این فرصت برای جوانان  فراهم است که توانایی های خود را در صورتی که در حد لیگ برتر باشند نشان بدهند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه مصدومیت بازیکنان ما به یک امر کلیشه ای در نیم فصل اول تبدیل شده بود که البته دلایل خاص خود را دارد که درون خانوادگی است و نمی توانم آن را برای رسانه ها توضیح بدهم. به هر حال آسیب شناسی کردیم که جلوی مصدومیت ها را بگیریم و شاهد بودید که در اواخر نیم فصل اول توانستیم این مشکل حل کنیم. بازیکنان مصدوم به تدریج به ترکیب تیم اضافه می شوند و امیدواریم که محسن یوسفی را در نیم فصل دوم در اختیار بگیریم. همچنین مابقی مصدومان هم تا یک ماه آینده بهبود می یابند و به طور حتم می توانند به تیم ما کمک کنند.


بیشتر بخوانید: 

مهاجری: در نیم فصل اول بازیکن تعویضی هم نداشتیم/ کی روش عاشق لژیونر‌ها است

نصیرزاده: بی‌انصافی نکنید، اشتباهات داوری عمدی نبود

شرط انتقال بازیکن در ۲ تیم با یک مالک


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار