تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز که در نیم فصل اول رقابت‌ها با عملکرد نسبتا خوبش توانست در جایگاه چهارم جدول جا خوش کند، حالا برای کسب سهمیه در نیم فصل دوم رقابت‌ها دست به کار شده است.

روز‌های سخت تراکتورسازان برای صید شاه ماهی‌های نقل و انتقالاتیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از اعلام آغاز تمرینات قرمز پوشان تبریز از روز چهارشنبه در ورزشگاه بنیان دیزل، مسئولان این باشگاه این روزها بعد از توافق دوباره با آنتونی استوکس اسکاتلندی در پی آن هستند تا این مهاجم تمام عیارشان را پیش از روز چهارشنبه در اختیار بگیرند تا با خیالی آسوده تر، اردوی آماده سازی خودشا ن را برای نیم فصل دوم رقابت آغاز کنند.

استوکس که طی روهای اخیر از آمادگی بالایش برای حضوری قدرتمند تر از گذشته در تراکتورسازی اعلام کرده است، بعید به نظر می رسد که برای حضور در تمرینات این باشگاه با مشکلی همراه شود. با توجه به اینکه مشکلات شخصی و خانوادگی استوکس به پایان رسیده است، به نظر نمی رسد که مانعی برای بازگشت وی به تبریز وجود داشته باشد.

استوکس که یک مهاجم موقعیت ساز و گلزن محسوب می شود بی تردید با بازگشت به ترکیب تراکتورسازی در نیم فصل دوم می تواند تعداد گل های زده اش را افزایش بدهد، این مهاجم که در نیم فصل اول علارغم حضور نداشتن در ترکیب تیمش موفق شده بود هشت گل به ثمر برساند، بعد از غیبتش از ترکیب تراکتور سازی ، جای خودش رادر جدول گلزنان به کی روش استنلی داد تا در حضور دوباره اش در لیگ چشم به نیم فصل دوم رقابت ها بدوزد، اما باشگاه تراکتورسازی و در راس همه علیرضا اسدی برای جذب بازیکنان بیشتر و محکم کردن خطوط مختلفش از تقوی لیست عریض و طویلی را گرفته است.

در این لیست تقریبا محمد تقوی سرمربی سرخپوشان دیار آذربایجان در تمامی خطوط بازیکن میخواهد و این در حالی است که با نیم نگاهی به ترکیب تیم تراکتور، همه بر این باورند که این باشگاه پر از ستاره است ولی این موضوع با لیست مورد نظر تقوی رد می شود. تلاش شبانه روزی مدیران تراکتور برای جذب یکی دو مهاجم طراز اول در کنار استوکس از دغدغه های این روزهای آنها شده است، مذاکرات طولانی مدت با قوچان نژاد و زمزمه پیوستن این بازیکن به پرسپولیس شاید بیس از پیش تبریز ها را نگران کرده باشد. آنها البته در کنار خط آتش خودشان نیم نگاهی هم به چند بازیکن در خط دفاع دارند، آنها برای خط دفاع خودشان صحبت هایی را با کنعانی زادگان، مدافع تیم همشهری یعنی ماشین سازی تبریز انجام داده اند و برای تقویت خط هافبک شان با سید احمد موسوی به توافق نسبی رسیدند. حالا باید منتظر ماند و دید تا روند امتیاز گیری در تیم فوتبال تراکتور در نیم فصل دوم هم ادامه دارد یا خیر.


بیشتر بخوانید:

گزینه های تراکتورسازی در نقل و انتقالات مشخص شدند

استوکس: می‌خواهم با تمامی توان در اختیار تراکتور باشم

واکنش باشگاه تراکتورسازی به مذاکره با قوچان نژاد


انتهای پیام/

بمب های نقل وانتقالاتی تراکتور سازی در تعطیلات لیگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین از تبریز
۱۲:۳۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
تراکتور برای قهرمانی می جنگه نه سهمیه ...سهمیه رو به دست میاریم
Iran (Islamic Republic of)
حسین از تبریز
۱۲:۳۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
تراکتور برای قهرمانی می جنگه نه سهمیه ...سهمیه رو به دست میاریم
آخرین اخبار