رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل از احداث ۳۰ مدرسه خیر ساز توسط مجمع خیرین مدرسه ساز در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد قرآن نویس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل در مراسم افتتاح مدرسه ۳ کلاسه خیری شهدای بانک ملی در پارس آباد افزود: تاکنون ۳۰ مدرسه در قالب ۹۷ کلاس درس در شهرستان پارس آباد توسط مجمع خیرین مدرسه ساز ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان شده است.
وی تصریح کرد: آرزوی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل این است که روزی در سطح استان یک جشنی در خصوص عدم نیاز به ساخت مدرسه برگزار کنیم و فرزندانمان بتوانند در رفاه و آسایش کامل به تحصیل خود بپردازند.
قرآن نویس با بیان اینکه بنیاد حمایت از کودکان سرطانی در اردبیل زیر نظر این مجمع فعال است از ارائه خدمات ۱۰۰ درصد رایگان کودکان سرطانی خبر داد و اطلاع رسانی لازم را در این خصوص به نیازمندان خواستار شد.
فرماندار شهرستان پارس آباد نیز از افتتاح ۹ باب مدرسه خیر ساز با مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز و بنیاد برکت و بانک‌های ملی و ملت خبر داد و گفت: به زودی مدرسه دیگری در محله زیتون با مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان و نوسازی مدارس شهرستان احداث خواهد شد.
علی علایی همچنین از اهدای بیش از ۴۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در سال گذشته توسط خیرین و اولیا و مربیان خبر داد و افزود: بیش از ۳۰ هزار دانش آموز در مدارس شهرستان پارس آباد در حال تحصیل هستند و میانگین سالانه حدود ۱۵۰۰ نفر دانش آموز جدید نیز به این جمعیت افزوده می‌شود که مجبور شده ایم از ۱۳۶ مدرسه شهرستان پارس آباد ۶۰ درصد را به صورت دو شیفته مدیریت نماییم و این ضرورت مشارکت بیش از پبش سایر بانک‌ها و خیرین استان اردبیل را جهت جبران کمبود فضای آموزشی می‌طلبد.
احمد دهقانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد نیز گزارش کوتاه از دستاورد‌های آموزش و پرورش در تمام زمینه ها، با توجه به آمار بالای جمعیت دانش آموزی شهرستان پارس آباد که هرسال بر تعداد دانش آموزان ۱۵۰۰ نفر افزوده می‌شود خواستار مساعدت و توجه مسئولین شهرستانی و استانی نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان شد.
مدرسه ۳ کلاسه خیری شهدای بانک ملی پارس آباد با اعتبار ۲۴۰ میلیون تومان در محله بیوک خانلو این شهرستان افتتاح شد.
انتهای پیام/ح

افتتاح ۹ باب مدرسه خیر ساز در پارس آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.