مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: چهار مدرسه خیر ساز با اعتبار 20 میلیارد و 250 میلیون ریال افتتاح و به چرخه تعلیم و تربیت وارد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 370 آموزشگاه با 1500 کلاس درس توسط خیرین در استان اردبیل احداث و به بهره برداری رسیده است، از افتتاح آموزشگاه 6 کلاسه زنده یاد نادر قهرمانی با 536 متر مربع و با اعتبار 480 میلیون تومان، آموزشگاه 6 کلاسه زنده یاد عظمت محتاج الهی با 40 متر مربع و 600 میلیون تومان اعتبار، آموزشگاه 6 کلاسه مرحوم بانو پناهی با 420متر مربع و با اعتبار 500 میلیون تومان و آموزشگاه 6 کلاسه آبی بیگلو شهرستان نمین نیز با 370 متر مربع و 670 میلیون تومان خبر داد.

وی در ادامه با اذعان به اینکه در سال جاری 16 مدرسه با 72 کلاس درس تکمیل و به چرخه تعلیم و تربیت وارد شده است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ساخت  12 مدرسه با 40 کلاس درس نیز شروع شده است که امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ابراز امیدواری کرد با مساعدت خیرین و اختصاص اعتبارات دولتی تمامی پروژه های نیمه تمام در استان تکمیل خواهد شد.

وی همچنین از تعامل سازنده ادارات کل نوسازی و آموزش و پرورش و نیز مجمع خیرین مدرسه ساز خبر داد و گفت: گاهی ممکن هست نارسایی هایی بین بخشی و نهادهای ذیربط اجرای پروژه های احداث مدارس را به تعویق اندازد ولی بدون شک همیشه آموزش و پرورش،نوسازی مدارس و مجمع خیرین دست بدست هم داده اند تا مدارس در حال ساخت با تمام مشکلات موجود در کوتاهترین زمان به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ح

آغاز ساخت 12 مدرسه خیر ساز در استان اردبیل

برچسب ها: مدرسه ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.