آموزشگاه 6 کلاسه زنده یاد نادر قهرمانی ناحیه یک اردبیل با اعتبار 480 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در آیین افتتاح آموزشگاه 6 کلاسه زنده یاد نادر قهرمانی که مسئولان استان اردبیل حضور داشتند،نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خانواده مرحوم قهرمانی گفت: خیرین با خدای خود معامله می کنند و حرکت آنان باعث اشاعه فرهنگ خیر خواهی برای هم نوع در جامعه خواهد بود.

صدیف بدری به تلاش نمایندگان مجلس برای کمک به خیرین مدرسه ساز، اظهار داشت: در قانون معافیت های سرمایه گذاری برای خیرین مدرسه ساز در نظر گرفته شده است و همچنین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در بخش آموزش و پرورش توسط دولت اختصاص پیدا کرده است.

وی، نصب اسامی خیرین بر روی مدارسی که در ساخت آن مشارکت داشته اند را انگیزه ای برای حضور بیشتر خیرین در امور مدرسه سازی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: باید نام این خیرین به عنوان انسان های وارسته همیشه در خاطرها ماندگار باشد.

بدری همچنین با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور گفت: بستری فراهم شده است که مردم بتوانند وارد سرمایه گذاری های کوچک شده و به رونق اقتصادی کشور کمک کنند.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: این آموزشگاه 6 کلاسه با 536 متر مربع و با اعتبار 480 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

دولت لطفی همچنین با تشکر از خیرین مدرسه ساز استان اردبیل خاطر نشان ساخت: در سال جاری 16 مدرسه با 72 کلاس درس تکمیل و به چرخه تعلیم و تربیت وارد شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری ساخت  12 مدرسه با 40 کلاس درس نیز شروع شده است که امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ابراز امیدواری کرد با کمک خیرین و اختصاص اعتبارات دولتی تمامی پروژه نیمه تمامی در استان تکمیل شود.

انتهای پیام/ح

تکمیل 16 مدرسه توسط خیرین استان اردبیل

برچسب ها: مدرسه سازی ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.