معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس گفت: در آذرماه امسال و در طرح مشترک یابی، ۸۳۴ مشترک و ۲۶۰ حامی جدید در شهرستان شیراز جذب کمیته امداد فارس شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد کارگر، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان فارس با بیان اینکه در ۳ هفته گذشته در سطح شهرستان شیراز در قالب طرح مشترک یابی ۸۳۴ مشترک جدید جذب شده است، افزود: در این مدت نیرو‌های امداد به هزار و ۷۶۰ مورد منازل شهرستان شیراز مراجعه و موفق به جذب این تعداد مشترک شدند که به تعبیری بیش از ۳۰ درصد مردم این شهرستان در مراجعات به عنوان مشترک صندوق صدقات با کمیته امداد امام خمینی (ره) همراهی کردند و همچنین در این طرح ۲۶۰ حامی جدید نیز جذب شدند.

وی با تاکید بر برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط این نهاد در خصوص جذب مشترکان جدید، اظهار کرد: با توزیع بیش از ۱۰ هزار صندوق صدقات خانگی و جذب مشترکان جدید در سطح استان، امید است که در ماه‌های آتی نیز شاهد رشد قابل توجه صدقات در استان باشیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس با بیان اینکه در آذرماه صدقات مردم استان با رشد قابل ملاحظه‌ای نسبت به آذرماه سال گذشته همراه بوده است، گفت: مبلغ یک میلیارد و ۸۱۴ میلیون تومان توسط مردم نیک اندیش استان در قالب صدقه به نیازمندان کمیته امداد در آذر ماه مساعدت شده که این میزان کمک در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشدی ۲۴ درصدی برخوردار بوده است.

کارگر با اشاره به رشد قابل توجه کمک‌های مردمی به کمیته امداد این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ادامه داد: مردم نیکوکار این استان در ۹ ماهه سال جاری، ۱۴ میلیارد و ۶۴۹ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که نشانه اعتماد مردم به کمیته امداد این استان است.

وی با بیان اینکه تعداد ۴۴۴ هزار و ۶۲ مشترک صندوق صدقه در سطح استان وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد ۴۲۸ هزار و ۲۷۱ صندوق کوچک خانگی و ۱۰ هزار و ۵۴۵ صندوق بزرگ معابر و ۵ هزار و ۲۴۶ صندوق متوسط در سطح استان تعبیه شده است.

انتهای پیام/چ

جذب مشترک و حامی جدید در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار