فرزام با اشاره به طرح شهرداری تهران برای حذف زواید شهری گفت: با صنوف قرارداد می‌بندیم و کمتر از ۵۰ درصد هزینه برای این کار را مالک پرداخت خواهد کرد.

حذف زواید صنوف با مشارکت بیشتر از 50 درصدی شهرداریبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید فرزام معاون تحقیقات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران صبح امروز در حاشیه افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل ونقل عمومی و خدمات شهری که در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت:، چون سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حوزه خدمات شهری و تبلیغات وظایفی را بر عهده دارد لذا همچون سنوات گذشته در نمایشگاه امسال هم شرکت کردیم.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی با بیان اینکه با پیمان‌کاران شرکت‌های مختلف برای تجهیز مبلمان شهری و تبلیغات مذاکره می‌کنیم، گفت: طبق قوانین سازمان زیباسازی شهرداری تهران تنها دستگاه متولی در بحث تبلیغات محیطی در شهر تهران است، که در مواردی همچون سردر صنوف و عرشه پل‌ها فعالیت می‌کند.

فرزام در خصوص نرخ‌های تابلو‌های تبلیغاتی در سطح شهر گفت: این تابلو‌ها نرخ ثابتی ندارند و قیمت آ‌نها بستگی به کشش بازار دارد و در ایام مختلف سال قیمت آن‌ها متفاوت است.

معاونت تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری با بیان اینکه ما در معامله با شرکت‌ها تک‌فروشی نداریم، اظهار کرد: طبق مصوبه سازمان زیباسازی تابلو‌ها در بسته‌هایی بسته‌بندی می‌شوند و از طریق مزائده با نظارت دستگاه‌های مسئول واگذاری می‌شود که در آنجا نرخ‌های تک فروشی هم اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت تابلو‌ها در زمان اوج تقاضا بیشتر می‌شود و در زمانی که بازار خوب نیست کمتر است، ادامه داد: یکی از دیگر از وظایف سازمان زیبا سازی حذف زواید شهری است که تا کنون در پهنه‌های خیابان انقلاب، بهارستان و حضرت عبدالعظیم اقداماتی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پهنه‌های دیگری را هم شروع خواهیم کرد، اظهار کرد: برای این کار نیاز به حمایت‌های مردمی و برخی دستگاه‌های بالادستی داریم.

فرزام با بیان اینکه در این برنامه اقداماتی از قبیل: شستشو، تعمیر و بازسازی صنوف انجام می‌شود، گفت: ما در این کار با صنوف قرارداد می‌بندیم و با مالک توافق می‌کنیم که کمتر از ۵۰ درصد بیمه‌ها را پرداخت کند که البته اگر مالکان مشارکت کنند می‌توانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم.

وی در پایان با انتقاد از تابلو‌های ال‌ای‌دی که در سردر صنوف نصب می‌شود، اظهار کرد: این تابلو‌ها بیشتری غیر استاندارد هستند و موجب خیرگی رانندگان و حادثه‌آفرینی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار