استاندار قزوین در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه بر ضرورت تسریع در روند توسعه خدمات روبنایی در ناحیه شهری مهرگان تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر اسلامی محمدیه گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهر محمدیه تعیین تکلیف شدن ناحیه شهری مهرگان است که باید بتوانیم برای رفع نیاز‌های آن کمک موثری کنیم تا ساکنانش از نگرانی خارج شوند.

زاهدی افزود : ناحیه شهری مهرگان در قزوین شهری جدید و تازه ساخت است و برای حل تمامی مشکلات آن به نگاه ویژه همه‌ی مدیران نیاز است.

استاندار  اضافه کرد: مهرگان به عنوان یک ناحیه منفصل برای ما اهمیت زیادی داشته و باید مشکلات و نیاز‌های ساکنان آن را نیز برطرف کنیم.

زاهدی اظهار امیدواری کرد با احداث جاده دسترسی مهرگان - قزوین ضمن جلب رضایت ساکنان، بتوان مشکلات موجود در این زمینه را نیز مرتفع کرد.

استاندار گفت: توجه به نیاز‌های ورزشی، فرهنگی، تفریحی و آموزشی در مسکن مهر باید در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم بخشی از این مطالبات را پاسخ دهیم.

وی افزود: تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی محمدیه و احداث ایستگاه‌های جدید در ناحیه شهری مهرگان با توجه به کمبود‌ها در این زمینه در دستور کار است.

استاندار گفت: محمدیه ویژگی‌های شهرستان شدن را دارد، اما در وزارت کشور موانعی وجود دارد که با جدیت پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین با اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.