مسئول روابط عمومی فرودگاه بجنورد گفت: در ۹ ماه نخست امسال ۱۰ هزار و ۸۷۴ مسافر از طریق فرودگاه بجنورد جابه‌جاشده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، فرشاد ساکنی مسئول روابط عمومی فرودگاه بجنورد با اشاره به میزان پرواز‌های انجام‌شده در فرودگاه بجنورد گفت: ۸۵ پرواز طی هشت ماه اخیر به فرودگاه بجنورد از مبدأ تهران واردشده که نشان از کاهش ۵۸ درصدی این پرواز‌ها نسبت به دوره مشابه در سال گذشته دارد.
وی همچنین تعداد مسافرین واردشده به بجنورد را ۵ هزار و ۷۴۲ نفر اعلام و تصریح کرد: در همین مدت پنج هزار و ۱۳۲ مسافر از بجنورد به‌سوی تهران عزیمت کرده‌اند که نشان از کاهش ۶۰ درصدی مسافران ورودی و ۶۳ درصدی مسافران خروجی دارد.
ساکنی از ورود بیش از ۳۵ تن بار به بجنورد خبر داد و گفت: نزدیک به ۴۰ تن بار نیز توسط باربری هوایی به تهران ارسال‌شده که نسبت به مدت مشابه هشت ماهه سال گذشته ۵۳ درصد در بار‌های ورودی و ۵۴ درصد در بار‌های خروجی کاهش را نشان می‌دهد.
وی در خصوص آمار پرواز‌ها در آذرماه نیز افزود: ۱۱ پرواز در آبان ماه با تعداد ۶۰۷ مسافر به بجنورد واردشده و همراه خود ۳ تن بار به بجنورد آورده‌اند.
وی همچنین از خروج ۵۶۰ مسافر از بجنورد به مقصد تهران توسط هواپیما خبر داد و گفت: این تعداد مسافر به همراه ۴ تن بار به‌سوی تهران عازم شده‌اند.

گفتنی است: اکنون تنها شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر هوایی بجنورد به تهران ارائه خدمات پروازی دارد.
انتهای پیام/ط


ارائه خدمات پروازی در بجنورد

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.