فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۹۱ کیلو ۴۰۰ گرم مواد مخدر سنتی در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال مواد مخدر سنتی از استان‌های جنوبی به این استان را دارند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه مأموران با هماهنگی پلیس استان کرمان اقدام به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محور‌های ورودی شهرستان جیرفت کردند، افزود: مأموران در حین کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه خودرو سواری مشکوک و بلافاصله دستور توقف را صادر کردند.
سردار مظاهری با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از هردو خودرو مقدار ۹۱ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند، یادآور شد: در این رابطه ۴ متهم نیز دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.
این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: پلیس باقدرت با سوداگران مرگ برخورد کرده و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ط


دستگیری ۴ سودا گرمرگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.