رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت:حفظ امنیت در مرز‌های کشور به ویژه در مرز‌های دریایی جنوب از خلیج فارس تا سواحل مکران در دستور کار است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بازدید از استحکامات دفاعی نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم این نیرو در جاسک اظهار داشت:تامین امنیت در منطقه تنها با همراهی همه کشور‌های منطقه شدنی است و حضور بیگانگان مخل این هدف بوده است.

وی بیان داشت: نیروی دریایی ارتش تنها نیروی مستقل در جهان است که با دزدان دریایی مقابله می‌کند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به برقراری امنیت در جزیره‌های خلیج فارس، بیان داشت: امنیت موجود در این جزایر با حضور نیرو‌های زبده و به کارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی محقق شده است.

سرلشکر باقری ابراز داشت: تامین امنیت خطوط کشتیرانی تجاری و نفت کش ایران در آب‌های آزاد نیز از وظایف مهم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که بخوبی عملیاتی شده است.

وی تاکید کرد: حفظ امنیت در مرز‌های کشور به ویژه در مرز‌های دریایی جنوب از خلیج فارس تا سواحل مکران همواره به عنوان یک اصل مهم در دستور کار است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی هم در این بازدید گفت: کارگروه توسعه سواحل مکران به ریاست معاون اول رییس جمهور فعال است و نیروی دریایی ارتش هم برای پیشبرد اهداف این کارگروه همکاری می‌کند.

امیر دریادار حبیب الله سیاری تصریح کرد: توسعه سواحل مکران در کنار تامین امنیت این مناطق از راهبرد‌های دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

منبع:مهر

انتهای پیام/ی

 

باقری در هرمزگان

برچسب ها: ارتش ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.