هاشمی درباره اتفاقات اخیر دانشگاه آزاد گفت: قرار شد اقدامات پدر به پسر ربطی نداشته باشد.

قرار شد اقدامات پدر به پسر ربطی نداشته باشدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه امروز همه حالمان خوب بود و جلسه به آرامی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز شورای شهر ابتدا تعرفه جابه‌جایی درختان که بحث جامعی بود، مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای شهر ادامه داد: بحث امداد و نجات و تمرکز به این مراکز که در لایحه گذشته شهرداری بود، باید مجددا به شهرداری تهران ارجاع داده شود.

هاشمی تصریح کرد: ساماندهی خیابان کارگر یکی دیگر از بحث‌های شهرداری بود که شهرداری تهران آن را به کمیسیون تخصصی ارجاع داد.

وی ادامه داد: پلاک ثبتی در خصوص باغ و یا عدم باغ بودن در دستور کار قرار گرفت که از این دو پلاک ثبتی  یکی باغ و دیگری غیر باغ تشخیص داده شد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تجمع پیمانکاران اظهار کرد: تجمع پیمانکاران مقابل مجلس تنها به منظور نشانه قرار دادن شورا نیست, آن‌ها شهرداری را منظور را قرار داده‌اند و بنده در جلسه هم اندیشی با شهردار این موضوع را مطرح کرده‌ام که حناچی طلب پیمانکارانی که کمتر است را پرداخت کند و درباره مابقی طلب تعیین و تکلیف شوند.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لایحه 98 گفت: یکی از مسائل مهم شورای استان‌ها لایحه 98 بود که به آن پرداخته شده تا حقی از شهرداری‌ها ضایع  نشود.

 هاشمی در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات اخیر دانشگاه آزاد گفت: قرار شد اقدامات پدر به پسر ربطی نداشته باشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار